Для людей
з вадами зору

    Галузі    Залізничний транспорт    Інфрастурктурні проекти залізничного транспорту
Версiя для друку


Інфрастурктурні проекти залізничного транспорту

Поточні проекти в залізничному транспорті

 
Будівництво Бескидського тунелю

Замовник: ПАТ «Укрзалізниця»

Забудовник: Регіональна філія «Львівська залізниця»

Підрядник: Будівельна асоціація «Інтербудмонтаж/Україна»

Проектом визначені такі технічні параметри тунелю:

Довжина тунелю                              

1764,5 м 

Ширина тунелю                                         

10,5 м 

Висота тунелю                                          

 8,5 м 

 
Вартість будівництва Бескидського тунелю становить

2 193 916,263 тис. грн (відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 21.08.2013 №752-р «Про затвердження проекту та титулу будови «Будівництво Бескидського тунелю»)

Будівництво Бескидського тунелю фінансувалося кредитними коштами Європейського банку реконструкції та розвитку в рамках проекту "Впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів на залізницях України"(40 млн. дол. США) та Європейського інвестиційного банку в рамках проекту "Бескидський залізничний тунель" (Будівництво Бескидського тунелю) (55 млн. євро).

Отримання необхідних дозволів на виконання будівельних робіт

Для початку основних робіт зі спорудження Бескидського тунелю отримані необхідні дозволи контролюючих органів:

  • проект та титул будови «Будівництво Бескидського тунелю» затверджено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.08.2013 № 752-р,
  • дозвіл на виконання будівельних робіт надано Державною архітектурно-будівельною інспекцією України 22.10.2013 №  ІУ 115132980739.
Виконання будівельних робіт

23.12.2009 Львівською залізницею розпочато підготовчі роботи;

07.11.2013 ПрАТ "Інтербудмонтаж" розпочав основні роботи з будівництва двоколійного Бескидського тунелю. Будівництво тунелю здійснювалося згідно з розробленою технологією зі сторони східного порталу. Проходка виконувалася уступним способом: спочатку здійснена проходка верхнього уступу (колоти) на всю довжину тунелю, а потім – проходка нижнього уступу. ПрАТ "Інтербудмонтаж" влаштовано 49 ніш, 12 камер та 3 збійки, 1764 м. п. лоткової частини та 1764 м. п. постійної обробки склепіння та стін тунелю.

26.09.2017 Підрядник завершив роботи з влаштування Бескидського тунелю та офіційно передав його замовнику ПАТ «Укрзалізниця» для виконання робіт завершального етапу.

Наразі роботи завершального етапу виконують підрозділи ПАТ «Укрзалізниця» (електрифікація ділянки, укладання колії, влаштування систем автоматики та телекомунікацій, будівництво будівель та споруд та інше).

Введення об’єкта в експлуатацію – ІІ кв. 2018 року.

Заплановані проекти:

  1.  Проект «Електрифікація залізничного напрямку  Долинська – Миколаїв – Колосівка». 

    30.12.2017 між ПАТ «Укрзалізниця» та ЄБРР укладено угоду про надання позики (Проект електрифікації УЗ «Електрифікація залізничного напрямку Долинська – Миколаїв – Колосівка»), яка передбачає надання кредитних коштів у розмірі 150 млн. євро. (далі – Проект електрифікації)

    Підготовка Проекту електрифікації тривала більше року, проводилися численні наради та переговори з експертами ЄБРР. Банк вивчав економічну доцільність його реалізації. Також протягом чотирьох місяців проводився діалог з ЄБРР з метою покращення умов надання кредиту. Слід зазначити, що Банком враховані більшість пропозицій ПАТ «Укрзалізниця».

    Реалізація Проекту електрифікації дозволить підвищити пропускну спроможність зазначеного залізничного напрямку, що вирішить проблеми з пропуском вантажів в напрямку миколаївських та одеських портів, підняти дільничну швидкість руху поїздів на 20-25%, а також істотно зменшити експлуатаційні витрати, пов'язані з поліпшенням організації руху поїздів та з енергозбереженням.

  2. Проект «Електрифікація залізничного напрямку Ковель – Ізов – Держкордон» (94 км),  (орієнтовна вартість проекту 644,3 млн.грн), який дозволить здійснювати без зупинки пропуск поїздів до Державного кордону без зміни виду тяги. Орієнтовний термін реалізації 2016 рік;
  3. Проект «Електрифікація залізничного напрямку Бердичів – Житомир – Коростень – Овруч – Держкордон»  орієнтовна вартість проекту 1 840,2 млн.грн) (195 км) (орієнтовний термін реалізації 2016-2018 роки).
  4. Чернігів – Горностаївка – Держкордон (71 км), (орієнтовна вартість проекту 590,6 млн.грн.), (орієнтовний термін реалізації 2019-2020 роки), які разом з електрифікацією з Білоруською стороною дозволять збільшити пропуск поїздів у напрямку Балтійське море – Чорне море;
  5. Потоки – Золотнишине (14 км), (орієнтовна вартість проекту 76,9 млн. грн.),  (орієнтовний термін реалізації 2019 рік).

 

Перелік інвестиційних проектів галузі залізничного транспорту, які плануються до реалізації