Для людей
з вадами зору

    Галузі    Залізничний транспорт    Інфрастурктурні проекти залізничного транспорту
Версiя для друку


Інфрастурктурні проекти залізничного транспорту

Поточні проекти в залізничному транспорті

 

Будівництво Бескидського тунелю

 
Замовник: Львівська залізниця.

Підрядник: Будівельна асоціація «Інтербудмонтаж/Україна»

 Проектом визначені такі технічні параметри тунелю:
 
Довжина тунелю
1822 м
Глибина розробки на перевалі
182 м
Площа розроблення тунелю
120 м2
Об’єм розроблення тунелю
270 тис. м3
 
Вартість будівництва Бескидського тунелю становить: 2,193 млрд. грн. з них:
 
Кредитні кошти ЄБРР
102,7 млн. євро
Кошти Львівської залізниці
541 млн. грн
Кошти ЄІБ
55 млн. євро
 
Отримання необхідних дозволів на виконання будівельних робіт

Для початку основних робіт зі спорудження Бескидського тунелю отримані необхідні дозволи контролюючих органів:

  • проект та титул будови «Будівництво Бескидського тунелю» затверджено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.08.2013 № 752-р,
  • дозвіл на виконання будівельних робіт надано Державною архітектурно-будівельною інспекцією України 22.10.2013 №  ІУ 115132980739.
 Виконання будівельних робіт
 
Підготовчі роботи розпочато: Львівською залізницею - 23.12.2009 року; ПАТ «Будівельна асоціація Інтербудмонтаж» - 23.04.2012 року.
29.10.2013 на об’єкті розпочаті основні роботи з будівництва нового Бескидського тунелю.
Дата закінчення робіт – IV кв. 2016 року.
 
 Виконання фінансових показників, передбачених планом 2015 року.

Фінансовим планом Львівської залізниці на 2015 рік передбачено освоїти на будівництво Бескидського тунелю кошти в сумі 200,0 млн. грн., у тому числі:

  • за рахунок коштів Львівської залізниці 38,5 млн. грн.,
  • за рахунок коштів ЄБРР – 161,5 млн. грн.

Станом на 03.04.2015 освоєно 107,843 млн. грн., що становить 54% від річного плану, в том числі:

  • за рахунок коштів Львівської залізниці – 20,627 млн. грн.,
  • за рахунок коштів ЄБРР – 87,216 млн. грн.
 
Щодо додаткового фінансування будівництва Бескидського тунелю.
 
Проектування та будівництво Бескидського тунелю здійснюється в рамках спільної з ЄБРР кредитної угоди «Проект впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів на залізницях України».
Нестача кредитних коштів ЄБРР для будівництва тунелю складає близько 80 млн. дол. США.
Для фінансування робіт з будівництва тунелю у повному обсязі Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) погодився надати додаткові кредитні кошти у сумі 55 млн. євро під державну гарантію.
Листом від 11.04.2013 ЄІБ повідомив про погодження керівним органом банку проектної пропозиції щодо надання додаткового фінансування на суму 55 млн. євро під державну гарантію.
07 травня 2014 року відбулось підписання Гарантійної угоди між Україною та ЄІБ та Фінансової угоди між Укрзалізницею та ЄІБ за проектом «Бескидський залізничний тунель (Будівництво Бескидського тунелю)» на суму 55млн. євро.
02.09.2014 Верховною Радою України ратифіковано Гарантійну угоду (Проект «Бескидський залізничний тунель (Будівництво Бескидського тунелю)») між Україною та Європейським інвестиційним банком.
Вибірку першого траншу орієнтовано планується здійснити у 3 кварталі 2015 року (після вибірки всіх коштів ЄБРР за проектом «Впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів на залізницях України»)
 

 

Показник

Виконано робіт з початку будівництва, млн. грн.

Сплачено з початку будівництва, млн. грн.

План на 2015 рік, млн. грн.

Сплачено у 2015 році, млн. грн.

1Кошти Львівської залізниці178,485177,60538,50015,391
2Кошти ЄБРР355,438371,217*161,50071,866
3Кошти ЄІБ    
4Всього533,923548,822200,00087,257

 * Перераховано Інтербудмонтаж (357,459 млн. грн.), D2 Сonsult (11,667 млн. грн.), комісія за зобов’язання (2,091 млн. грн.)

За 2015 рік виконано наступні роботи

Пройдено 337 м. п. верхньої колоти тунелю (всього з початку будівництва 1128 м. п)

 Заплановані проекти:

  1.  Проект «Електрифікація залізничного напрямку  Долинська – Миколаїв – Колосівка»  (орієнтовна вартість проекту становить  близько 4 282,1  млн. грн.) .Долинська – Миколаїв (148 км), який є змішаним для руху вантажних і пасажирських поїздів і є необхідним для створення другого електрифікованого ходу на південь та портів Чорного моря. Орієнтовний термін реалізації 2016-2017 роки;Миколаїв – Колосівка (105 км), який дозволить разом з  електрифікацією дільниць Долинська – Миколаїв здійснювати вантажні та пасажирські перевезення із півдня на північ країни. Орієнтовний термін реалізації 2016-2017 роки;
  2. Проект «Електрифікація залізничного напрямку Ковель – Ізов – Держкордон» (94 км),  (орієнтовна вартість проекту 644,3 млн.грн), який дозволить здійснювати без зупинки пропуск поїздів до Державного кордону без зміни виду тяги. Орієнтовний термін реалізації 2016 рік;
  3. Проект «Електрифікація залізничного напрямку Бердичів – Житомир – Коростень – Овруч – Держкордон»  орієнтовна вартість проекту 1 840,2 млн.грн) (195 км) (орієнтовний термін реалізації 2016-2018 роки).
  4. Чернігів – Горностаївка – Держкордон (71 км), (орієнтовна вартість проекту 590,6 млн.грн.), (орієнтовний термін реалізації 2019-2020 роки), які разом з електрифікацією з Білоруською стороною дозволять збільшити пропуск поїздів у напрямку Балтійське море – Чорне море;
  5. Потоки – Золотнишине (14 км), (орієнтовна вартість проекту 76,9 млн. грн.),  (орієнтовний термін реалізації 2019 рік).