Для людей
з вадами зору

    Проектні офіси    Reform support team    Круглий стіл з питань оновлення Національної транспортної стратегії України до 2030 року
Версiя для друку


Круглий стіл з питань оновлення Національної транспортної стратегії України до 2030 року

Національна транспорта стратегія має запропонувати комплексний розвиток всіх видів транспорту до 2030 року. Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час брифінгу, який відбувся 17 листопада 2016 року, в Українському домі під час засідання Національного круглого столу щодо оновлення Національної транспортної стратегії до 2030 року.

У заході взяли участь заступники Міністра інфраструктури України, представники міжнародних фінансових організацій, посли іноземних держав, представники влади, бізнесу, громадських організацій тощо.

Володимир Омелян подякував міжнародним партнерам за підтримку ключових кроків Міністерства інфраструктури щодо реформування галузей.

Заступник Глави Адміністрації Президента України Дмитро Шимків, у свою чергу, зазначив, що транспорт є ключовим елементом сучасної економіки: «Україна має чотири потужні галузі: залізнична, автодорожня, морська та річкова, авіаційна. Все, що стримувало розвиток цих галузей,- це корупція і відсутність конкуренції. Стратегія має будуватися на двох ключових елеметах: це створення конкурентного середовища і боротьба з корупцією. Саме транспортна інфрастуктура дозволить зробити Україну чудовим транспортним коридором, не лише на мапах, а в дії».

Народний депутат України Ігор Діденко наголосив, що в Національній транспортній стратегії України особливу увагу необхідно приділити безпеці дорожнього руху. «Ми займемося безпекою не тільки на українських автошляхах, але безпекою на Укрзалізниці, морських портах і в авіаційному просторі ми теж можемо бути корисні.

Представник Єврокомісії в Україні Йоханес Бауер заявив: «Ми дуже підтримуємо ініціативу створення Національної транспортної стратегії. Сьогоднішня подія є наріжним каменем на шляху до більш стійкої і більш цілісної транспортної системи в Україні. Ми з нетерпінням очікуємо на обговорення Стратегії транспорту для України, яка повинна сприяти поліпшенню зв'язку між Україною та ЄС і гармонізації ринкових правил і стандартів транспорту для всіх видів транспорту в Україні». За його словами, Національна транспортна стратегія стане базисом для залучення іноземних та європейських інвесторів для покращення інфраструктури країни.

Захід відбувся за підтримки Єврокомісії.

 

Матеріали, що були презентовані на круглому столі:

Транспортна галузь України

Імплементація угоди про асоціацію з ЄС: Транспорт. Пошта

Навіщо потрібна стратегія?

Ukraine National transport strategy update. Policy-Measures-Actions. Rational and approach

Ukraine National transport strategy update. Policy-Measures-Actions. From priorities to actions

 

Панель І «Підприємства транспорту»:

Розвиток транспорту України

Ukrainian railways logistics strategy scoping study

 

Панель ІІ «Регіони & Міста»:

Road safety

 

Панель ІІІ «Жителі міст»:

Пропозиції бізнесу щодо шляхів розвитку транспортної інфраструктури. Автошляхи та залізниця

Пропозиції бізнесу щодо шляхів розвитку транспортної інфраструктури. Порти

Українська Національна транспорта стратегія. Європейський Банк Реконструкції  та Розвитку 

Міська мобільність

 

Панель ІV «Недержавні організації науковці»:

Розподіл перевезень між видами транспорту

Підготовка інженерів транспорту

Напрямки партнерських взаємодій держави і бізнесу у забезпеченні розвитку транспортної інфраструктури України

Проблеми та виклики бізнесу в сфері логістики

Транспортна інтероперабельність та мультимодальні рішення