Для людей
з вадами зору

    Проектні офіси    Про нас
Версiя для друку


Про нас

 

КОМАНДА ПІДТРИМКИ РЕФОРМ – професійні та незалежні спеціалісти, які забезпечують фахову підтримку реформ.

Команду підтримки реформ (Reform Support Team, RST) утворено у 2016 році.

Основні функції RST полягають в:

  • розробці концепції та координації реформ;
  • реалізації спеціальних проектів;
  • координації зусиль Мінінфраструктури, міжнародних експертів та допомоги з питань реформування;
  • управлінні інформацією та ризиками.

RST - Команда, що відповідає за

  • реалізацію стратегій реформування на розвитку транспорту;
  • впровадження реформи державного управління;
  • залучення інвестицій;
  • реалізацію реформи державних підприємств;
  • боротьбу з корупцією;
  • зв'язки з громадськістю;
  • електронне урядування.

Діяльність RST стосується наступних напрямів:

  • Реформа у сфері залізничного транспорту, яка спрямована на відокремлення вантажного оператора та лібералізації вантажних тарифів.

В рамках реалізації даної реформи здійснюються заходи щодо перегляду чинного законодавства з метою створення законодавчої бази для проведення відповідного комплексу заходів, який включає, зокрема: огляд існуючої методології та процедури затвердження вантажного тарифу та розробку відповідних пропозицій.

  • Реформа автомобільної галузі та дорожнього господарства, яка стосується координації та підтримки впровадження реформ щодо корпоративного управління діяльності низки державних підприємств.

Дана реформа має на меті покращення безпеки дорожнього руху через: децентралізацію та зміцнення потенціалу державного дорожнього фонду; схвалення середньострокової Стратегії безпеки дорожнього руху та відповідного плану дій; внесення необхідних змін до законодавства для забезпечення поставлених завдань, а також приведення національного законодавства у відповідність до положень acquiscommunautaire Європейського Союзу згідно з вимогами Угоди про асоціацію між Україною, з одного боку, та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії та їх державами-членами, з іншого боку; сприяння інституційним реформам у автомобільному секторі, розподілу функцій, уникненню конфлікту інтересів.

  • Реформа морської галузі, яка зосереджує зусилля на: сприянні підготовці до аудиту Міжнародної морської організації; утворенні Морської адміністрації (Державної служби морського та річкового транспорту України); аналізу й перегляду ролі, функції та інституційної структури Адміністрації морських портів України; розробці відповідних нормативно-правових актів.
  • Реформа внутрішніх водних шляхів. В ході реалізації даної реформи RST здійснює заходи щодо проведення координації технічної допомоги в рамках спеціальних програм, які передбачають істотні зміни у транспортній логістиці, в тому числі внаслідок перегляду системи та функціонування внутрішніх водних шляхів; огляду статусу, структури та правового аспекту організації та управління сектором; розробки нової методології річних тарифів; розробки дорожньої карти для розвитку галузі, яка включатиме стратегічний погляд та позиціонування України в європейській мережі внутрішніх водних шляхів та охоплюватиме правові, організаційні та фінансові аспекти; внесення змін до законодавства.
  • Реформа авіаційного транспорту, яка зосереджена на розробці та реалізації маркетингового плану для посилення зв'язків між ЄС та Україною та залучення нових авіакомпаній на український ринок; сприянню імплементації угоди про Спільний повітряний простір; прийнятті відповідних законодавчих актів, планів та політик, спрямованих на реформування авіаційної галузі.
  • Реформування державних підприємств та впровадження принципів корпоративного управління, які передбачають корпоратизацію державних підприємств, а також зміцнення та посилення ефективності функцій Мінінфраструктури як призначеного акціонера.
  • Підготовки пропозицій та координації зусиль щодо забезпечення сталого фінансування інфраструктурних проектів, які спрямовані на залучення необхідних грантів, позик та приватних інвестицій для модернізації транспортної інфраструктури, в тому числі через механізми державно-приватного партнерства.
  • Прийняття та впровадження Національної транспортної стратегії та гармонізація законодавства з Угодою про асоціацію.
  • Реформи державного управління, реалізація якої дозволить сформувати спроможне Міністерство як драйвера реалізації реформ, впровадити стратегічне планування його діяльності, впровадити сучасні методи управління персоналом для розвитку державної служби;
  • Електронного врядування та антикорупційної програми, зокрема, сприянню впровадженню проектів електронного керування та підходу до відкритих даних, впровадженню антикорупційних заходів.