Для людей
з вадами зору

    RST    SPILNO    Проект концесії залізнично-поромного комплексу ДП «Морський торговельний порт “Чорноморськ”»
Версiя для друку


Проект концесії залізнично-поромного комплексу ДП «Морський торговельний порт “Чорноморськ”»

  • Залізнично-поромний комплекс входить до складу одного з найбільших портів України - «МТП “Чорноморськ”». Розташований на берегах Сухого лиману в 20 кілометрах західніше Одеси.
  • Порт займає ключове положення на стику головних транспортних шляхів між Європою і Азією, промислово розвиненими районами України, Росії, Казахстану та морськими ко­мунікаціями, що ведуть через Середземне море в Атлантику та Індійський океан.
  • Залізнично-поромний комплекс, т.з. «морський вокзал», має пірс із двома причалами     (№ 26, 27), двома підйомно-з'єднувальними мостами стаціонарно-берегового типу, системою залізничних колій для подачі вагонів, пунктами управління процесами наван­таження і вивантаження поромів, додатковими об'єктами з магістральним автотранспортом і об'єктами обладнаного пункту пропуску вантажів через кордон України.
  • Довжина причалів 26 і 27 – по 210 м., проектна глибина – 9.7 м.
  • На комплексі ведеться обробка залізничних поромів з вагонами, контейнерами, вантажним і легковим автотранспортом.
  • На залізнично-поромних лініях працюють 5 поромів.
  • Тривалість обробки порома: мінімальна – 10 годин, максимальна - 18 годин.
  • Комплекс є центром двох основних діючих на Чорному морі залізнично-поромних ліній – «Чорноморськ (Україна) – Варна  (Болгарія) – Поті/Батумі (Грузія)» та «Чорноморськ (Україна) – Деріндже (Туреччина)».
  • Через «МТП “Чорноморськ”» здійснюються міжнародні зв'язки України майже зі 100 країнами світу.