Для людей
з вадами зору

    Діяльність    Безпека на транспорті    Проект Twinning «Підтримка у підвищенні безпеки перевезення небезпечних вантажів мультимодальним транспортом в Україні»
Версiя для друку


Проект Twinning «Підтримка у підвищенні безпеки перевезення небезпечних вантажів мультимодальним транспортом в Україні»

Twinning - це інструмент інституційного співробітництва Європейського Союзу між державними органами країн-членів ЄС та країн-бенефіціарів, які отримують технічну допомогу. Інструмент було вперше представлено у 1998 році для надання допомоги країнам-кандидатам на вступ до ЄС у досягненні необхідного рівня навичок та досвіду для того, щоб впровадити законодавство ЄС та забезпечити його виконання.

Проект Twinning об’єднує досвід державного сектору з країн-членів ЄС та країн-бенефіціарів з метою посилення співробітництва за принципом «рівний-рівному». Разом Twinning-партнери мають досягти конкретних обов’язкових результатів реалізації проекту для країни-бенефіціара.
Метою є вдосконалення адміністративної спроможності органу державної влади країни-бенефіціара шляхом навчання кадрів, реорганізації структури, а також наближення національних нормативно-правових актів та стандартів якості до законодавства та стандартів країн-членів ЄС, зокрема в рамках Співробітництва або Угод про асоціацію, що підписані з ЄС.

Два лідери проекту (один зі сторони країни-члена ЄС, другий – від країни-бенефіціара) та постійний радник проекту (ПРП) становлять опору проекту. ПРП відряджений з країни-члена ЄС до державного органу бенефіціара на весь термін реалізації проекту та координує діяльність в його рамках. Робочий план проекту зазвичай передбачає короткострокові місії експертів з країн-членів ЄС, різноманітні семінари, тренінги, навчальні поїздки до країн-членів ЄС та консультування. Сутність інструмента Twinning полягає більше у навчанні шляхом впровадження та обміну кращих практик, аніж у звичайному навчанні.

Проект Twinning «Підтримка у підвищенні безпеки перевезення небезпечних вантажів мультимодальним транспортом в Україні»

Ініціатор проекту: Міністерство інфраструктури України.

Донор проекту: Європейський Союз, представлений Європейською Комісією.

Бюджет проекту: 1 200 000 євро.

Форма надання допомоги: консультування з боку експертів інституцій країн-членів ЄС, допомога у розробці нормативно-правових актів, їх оцінка на відповідність законодавству та стандартам ЄС, обмін кращими практиками, організація спільних семінарів, тренінгів та навчальних поїздок до країн-членів ЄС для підвищення кваліфікації спеціалістів державних органів-бенефіціарів проекту та інше.

Термін впровадження проекту (фактичний термін реалізації заходів): 15 серпня 2016 року – 15 травня 2018 року.

Партнери проекту: три інституції з трьох країн-членів ЄС у якості партнерів України в рамках проекту. Ці інституції представлені Міністерством громадських робіт та транспорту (Ministerio de Fomento, Королівство Іспанія), Міністерством навколишнього середовища, енергетики та моря (MEEM, Французька Республіка) та Генеральним інспекторатом дорожнього транспорту (GITD, Республіка Польща).

Загальна мета проекту: покращення мультимодальної системи перевезень небезпечних вантажів автомобільним, залізничним, морським та річковим транспортом в Україні, а також вдосконалення мультимодального сполучення відповідно до загальноєвропейських норм та стандартів.

Ціль проекту: посилення спроможності Міністерства інфраструктури України щодо формування та реалізації державної політики з транспозиції, реалізації та контролю вимог щодо перевезень небезпечних вантажів автомобільним, залізничним, морським та річковим транспортом відповідно до європейських норм та стандартів.

Компоненти проекту:

v   Компонент А: Транспозиція законодавства та стандартів ЄС до українського законодавства і технічних регламентів з мультимодального перевезення небезпечних вантажів (автомобільним, залізничним, морським і річковим транспортом).

Компонент B: Зміцнення інституційної спроможності державних органів, відповідальних за перевезення небезпечних вантажів, у реалізації законодавства і технічних вимог з мультимодального перевезення небезпечних вантажів (автомобільним, залізничним, морським і річковим транспортом).

Компонент С: Підвищення ефективності заходів державного контролю з метою організації безпеки мультимодальних перевезень небезпечних вантажів (автомобільним, залізничним, морським і річковим транспортом).

Комопонент D: Підтримка органів державної влади та контролюючих органів, відповідальних за перевезення небезпечних вантажів, у розробці політики реалізації законодавства ЄС з мультимодального перевезення небезпечних вантажів (автомобільним, залізничним, морським і річковим транспортом).

 

НОВИНИ:

Міністерство інфраструктури створює робочі групи з реалізації вимог міжнародних угод у сфері перевезення небезпечних вантажів автомобільним, залізничним, морським та річковим транспортом

http://mtu.gov.ua/news/28432.html

 

Під головуванням заступника Міністра інфраструктури Віктора Довганя відбулось засідання наглядового комітету проекту Європейського Союзу Twinning

http://mtu.gov.ua/news/28400.html

 

В Міністерстві інфраструктури відбулась конференція, присвячена реалізації проекту Європейського Союзу Твіннінг «Підтримка у підвищенні безпеки перевезення небезпечних вантажів мультимодальним транспортом в Україні»

http://mtu.gov.ua/news/27655.html