Для людей
з вадами зору

    Звіти    13 Травня 2015, 18:10
Версiя для друку


Звіт про результати виконання Державної цільової програми розвитку міського електротранспорту на період до 2017 року у 2014 році

13 Травня 2015, 18:10

Звіт про результати виконання Державної цільової програми розвитку міського електротранспорту
на період до 2017 року у 2014 році

Пояснювальна записка
 
1. Назва державної (цільової) програми.

Державна цільова програма розвитку міського електротранспорту на період до 2017 року, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2006 № 1855 (далі – Державна програма).

2. Державний замовник або виконавець Державної програми.

Міністерство інфраструктури України.

3. Найважливіші завдання, виконані у 2014 році:

Державною програмою передбачені заходи з оновлення рухомого складу міського електротранспорту з урахуванням його доступності для інвалідів з ураженнями органів зору, слуху, опорно-рухового апарату та інших маломобільних груп населення шляхом придбання у вітчизняних виробників із ступенем локалізації не менш як 80 % нових трамваїв і тролейбусів, будівництва та реконструкції трамвайних і тролейбусних ліній, науково-технічного забезпечення функціонування міського електротранспорту.

Очікувані результати досягаються шляхом співфінансування з державного, місцевих бюджетів та інших джерел заходів Державної програми.

Через відсутність фінансування з державного бюджету заходи Державної програми в 2014 році в повному обсязі не виконувались.

4. Обсяги та джерела фінансування програми у 2014 році

4.1. Програмою передбачено фінансування заходів:

  • за рахунок коштів державного бюджету – 615 579 тис. грн. (у тому числі на оновлення парку трамвайних вагонів і тролейбусів – 413 100 тис. грн., будівництво трамвайних і тролейбусних ліній – 110 409 тис. грн., реконструкцію трамвайних і тролейбусних ліній – 86 070 тис. грн., наукові дослідження та розробки – 60 00 тис. грн.);
  • за рахунок місцевих бюджетів – 1 015 965 тис. грн.;
  • інших джерел – 406 386 тис. грн.

4.2. Планові обсяги та джерела фінансування програми: відсутні.

4.3. Фактичні обсяги та джерела фінансування програми:

  • за рахунок місцевих бюджетів – 23 887,240 тис. грн.;
  • інших джерел –233 101,719 тис. грн.

4.4. Сумарні касові видатки програми у звітному періоді.

5. Основні результати виконання програми за 2014 рік.

За інформацією, отриманою від обласних державних адміністрацій, у зазначений період для потреб підприємств міського електротранспорту міст Вінниці, Дніпродзержинська, Києва, Львова, Чернігова та Хмельницького придбано 62 одиниці нового рухомого складу міського електротранспорту (60 тролейбусів і 2 трамвайних вагони), зокрема:

1) Комунальним підприємством «Вінницька транспортна компанія» за рахунок залучених під державні гарантії коштів в рамках виконання постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2013 № 596 «Про схвалення проекту соціально-економічного розвитку «По оновленню рухомого складу автобусного і тролейбусного парків» та затвердження Умов надання у 2013 році державних гарантій для забезпечення виконання зобов’язань департаменту енергетики, транспорту та зв’язку Вінницької міської ради за запозиченням, що залучається для його реалізації» отримано 40 тролейбусів. Обсяг фінансування 76 000 тис. грн.

2) Дніпродзержинським комунальним підприємством «Трамвай» отримано 1 трамвайний вагон. Обсяг фінансування з місцевого бюджету 4 990 тис. грн.

3) Комунальним підприємством «Київпастранс» отримано 15 тролейбусів. Обсяг фінансування 78 558,5 тис. грн., згідно з контрактами за кредитною угодою ЄБРР від 17.08.2007.

4) Львівським комунальним підприємством «Львівелектротранс» отримано 1 трамвайний вагон та 1 тролейбус. Обсяг фінансування з місцевого бюджету 13 900 тис. грн.

5) Комунальним підприємством «Чернігівське тролейбусне управління» отримано 2 тролейбуси на умовах оплати платежів у розстрочку (вартість – 4 620 тис. грн.).

6) Хмельницьким комунальним підприємством «Електротранс» отримано 2 тролейбуси. Обсяг фінансування з місцевого бюджету 4 452 тис. грн.

У м. Вінниця за рахунок залучених під державні гарантії коштів в рамках виконання постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2013 № 733 «Про схвалення проекту соціально-економічного розвитку «Будівництво вул. Келецької та трамвайної лінії від вул. Квятека до автовокзалу «Західний» в м. Вінниці» та затвердження Умов надання у 2013 році державних гарантій для забезпечення виконання зобов’язань департаменту капітального будівництва Вінницької міської ради за запозиченням, що залучається для його реалізації» завершено будівництво трамвайної лінії протяжністю 2,014 км. Обсяг фінансування 73 923,219 тис. грн. Також проведено реконструкцію 2,44 км тролейбусної контактної мережі (обсяг фінансування з місцевого бюджету 545,240 тис. грн.).

Динаміка показників програми, які виконані не в повному обсязі
 

Найменування показників програми, які виконані не в повному обсязі

Плановий/

Фактичний

Причина невиконання

Що зроблено для виправлення ситуації

Оновлення парку трамвайних вагонів та тролейбусів

490 од./ 62 од.

Відсутність цільового фінансування з державного бюджету.

Мінінфраструктури неодноразово зверталось на адресу Мінфіну щодо передбачення видатків у державному бюджеті на заходи Державної програми в 2014 році.

Будівництво трамвайних і тролейбусних ліній

28,6/ 2,014 км

Відсутність цільового фінансування з державного бюджету.

Реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній

190,55 км/2,44

Відсутність цільового фінансування з державного бюджету.

 
6. Оцінка ефективності та пропозиції щодо виконання програми.

Через відсутність у 2014 році цільового фінансування з державного бюджету, завдання в повному обсязі не реалізовано.

З метою припинення подальшого скорочення парку трамвайних вагонів та тролейбусів пропонується під час коригування показників Державного бюджету України на 2015 рік розглянути питання щодо фінансування заходів Державної програми, в частині оновлення парку рухомого складу міського електричного транспорту.

Окрім того, пропонується місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування опрацювати питання щодо залучення інших незаборонених законодавством джерел фінансування на придбання рухомого складу міського електричного транспорту.



ВСІ Звіти