Для людей
з вадами зору

    Новини    27 Лютого 2017, 17:00
Версiя для друку


Ми зацікавлені у підтримці Німеччиною питання розвитку ринку електрокарів в Україні, - Володимир Омелян

27 Лютого 2017, 17:00

Ми дуже зацікавлені у підтримці Німеччиною питання розвитку ринку електрокарів в Україні. Про це заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час зустрічі з державним секретарем Федерального міністерства транспорту та цифрової інфраструктури Німеччини Райнером Бомбою, яка відбулась 27 лютого 2017 року в Міністерстві інфраструктури України.

Зустріч пройшла у теплій дружній атмосфері, сторони відзначили високий рівень відносин і довіри між Україною і Німеччиною. Райнер Бомба запевнив Міністра інфраструктури України у підтримці з боку Федерального Уряду.

Володимир Омелян та Райнер Бомба обговорили широке коло питань двосторонньої взаємодії, зокрема, співробітництво в автодорожній, морській, залізничній сферах, а також розвиток цифрової інфраструктури. Володимир Омелян наголосив на тому, що Міністерство інфраструктури України надзвичайну увагу приділяє питанню розвитку ринку електрокарів в Україні: «Ми дуже зацікавлені у підтримці Німеччиною питання розвитку ринку електрокарів в Україні. Ми готуємо пакет законодавчих ініціатив, які дозволять зменшити вартість електромобілів на 20%, а також здешевити їх виробництво. Ми бачимо, що іноземні виробники, зокрема, німецькі, розміщують свої заводи з виробництва первинних автокомпонентів в Україні, і я думаю, що цей досвід можна перенести і на електрокари». 

Окремо Володимир Омелян зупинився на питанні реформування Укрзалізниці та наголосив на тому, що ступінь зношеності рухомого складу складає понад 90%, і проблема потребує негайного вирішення: «На жаль, реформу Укрзалізниці відтерміновано. Станом на сьогодні зношеність рухомого складу сягає понад 90%. Це означає, що якщо ми не будемо вживати відповідних кроків, за два роки Україну очікує криза залізничних перевезень. Тобто, співробітництво Укрзалізниці зі стратегічними інвесторами – Siemens, General Electric, Bombardier та Крюківським вагонобудівним заводом  – має нарешті розпочатись. Після підписання меморандумів не було здійснено жодного практичного кроку у цьому напрямку, хоча світові компанії готові до співробітництва з Україною, в тому числі, й в розрізі спільного виробництва рухомого складу. Необхідно також зважати на те, що від розміщення замовлення до отримання локомотиву спливає не менше двох років, тобто, роботу треба розпочинати негайно».

Володимир Омелян також подякував німецькій стороні за прийом українських фахівців авіаційної, залізничної та автодорожньої галузі в Німеччині: «Такий обмін досвідом дуже важливий для України. Українські фахівці, які пройшли стажування в Німеччині, мають змогу бачити на практиці, що означають «європейські стандарти», трансформують свої підходи та готові до імплементації європейського досвіду в Україні».



ВСІ Новини