Для людей
з вадами зору

    Новини    10 Березня 2017, 11:19
Версiя для друку


З наступного року Компанія «Автомобільні дороги України» впровадить систему GPS-контролю за роботою зимової техніки

10 Березня 2017, 11:19

Вже у 2017 році ПАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» придбають понад 200 одиниць нової техніки для зимового утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. Усю нову техніку Компанія обладнає додатковою системою GPS-контролю та моніторингу транспорту, яку планує закупити за рахунок другого траншу на зимову техніку – додаткових 500 млн грн., які Прем’єр-міністр України дав розпорядження передбачити з бюджету. 

Система GPS-контролю та моніторингу транспорту дозволить централізовано контролювати час роботи, територію, де працювала машина та наскільки якісно було оброблене дорожнє покриття протиожеледними матеріалами. GPS-датчики передаватимуть інформацію в режимі реального часу до спеціальної електронної системи, яка у майбутньому має стати частиною єдиної автоматизованої системи управління Компанії - ERP. 

«Я впевнений, що на місцях техніку і матеріали використовують не так, як пишуть у звітах: можливі розкрадання палива та приписки в відстанях роботи. Завдяки GPS датчикам, підробляти звіти не вийти: ми будемо бачити кількість використаного палива, матеріалів і відстань, де працювала техніка в режимі реального часу», — зазначив Артем Гриненко, керівник Компанії Автомобільні дороги України.

За його словами, Компанія також планує введення штрафів у разі виявлення порушень чи недобросовісної роботи дорожників.

Детальніше прочитати про Система GPS-контролю та моніторингу транспорту можна у колонці Керівника Компанії на ЦТС: «Испытание снегом: как чистят дороги в Украине и Нидерландах».

Нагадаємо, у квітні в ПАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» має запрацювати автоматизована система закупівель. Окрім єдиної торгівельної платформи для усіх облавтодорів та їх філій, система включатиме в себе електронний документообіг, бухгалтерський облік, контроль за запасами матеріалів та можливість офіційного заключення договорів в електронному режимі між замовником та постачальником.

Електронна система закупівель вводиться в роботу в рамках впровадження ERP – автоматизованої системи управління дочірніми підприємствами. За допомогою системи, контроль можна буде здійснювати як за замовником, так і за підрядником. Це збільшить конкуренцію на ринку та підвищить якість роботи Компанії в цілому.



ВСІ Новини