Для людей
з вадами зору

    Новини    7 Липня 2017, 11:07
Версiя для друку


Бізнес не має мовчати про зловживання на Укрзалізниці, - Володимир Омелян

7 Липня 2017, 11:07

Бізнес не має мовчати про зловживання на Укрзалізниці. Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час відкриття конференції "Grain Ukraine" 7 липня в Одесі. Grain Ukraine - міжнародна конференція, яка збирає представників аграрної та транспортної сфери.

"Не буде інфраструктури - не буде бізнесу. Не буде бізнесу - не буде держави. Все просто. А нам потрібно, щоб було все. Тому саме інфраструктура - в центрі уваги міністерства, уряду, місцевих влад", - наголосив Володимир Омелян. За його словами, основні зусилля міністерства і Уряду наразі скеровані на відновлення автошляхів і реформу дорожньої галузі: "Минулого року ми розпочали масштабний ремонт доріг, цьогоріч відремонтуємо більше. Я закликаю бізнес: поважайте дороги! Не перевантажуйте транспорт. Не буде доріг - вам нічим буде возити зерно у порти. Ми ввели ваговий контроль на автошляхах, місцева влада закуповує додаткові комплекси. Але я не хочу бути жандармом і карати за порушення. Я хочу бути вам партнером і допомагати в усуненні проблем".

Володимир Омелян окрему увагу приділив проблемам української залізниці: "Проблем на Укрзалізниці багато. Є зловживання із вагонами, особливо в пікові перевезення, триває дискусія щодо можливого підвищення тарифів, яке нічим не пояснюється. Я щодня воюю за те, щоб Укрзалізниця стала прозорішою і передбачуванішою для вас. Я вас закликаю, коли ви стикається із хабарництвом, зловживаннями - не мовчіть. Саме ви, бізнес, маєте прийти, грюкнути кулаком по столу і сказати: "так більше не буде!" Саме ви, бізнес, маєте вимагати від держави тих умов, які спростять вам життя і допоможуть розвиватися. Але ключове в цьому - повага до державних інтересів".

"Моє бачення розвитку залізниці просте: залізниця має відповідати за інфраструктуру, полотно - це державне. А все інше: вагони, рухомий склад можуть бути приватними. Я за те, щоб відкрити залізницю для приватних операторів, в тому числі й іноземних, які дадуть конкуренцію, кращу якість і рівні умови для всіх. Відповідний законопроект в парламенті. І я наполягатиму на його розгляді, незважаючи на весь спротив. Але ви можете думати про це вже сьогодні: чим і як ви возитимете вантажі залізницею за три-п'ять років. Можливо, це будуть саме ваші локомотиви і вагони", - додав Міністр інфраструктури.

Володимир Омелян окремо зупинився на реформі морської галузі: "Змінено керівництво АМПУ. Нас чекає створення Морської адміністрації, перегляд портових тарифів і зборів. Цьогоріч ми чекаємо на DP World в порту "Южний" та Hutchison Ports в порту "Чорноморськ". Це найбільші світові портові оператори, які дадуть не тільки нову якість і стандарти, а й нові обсяги вантажів. Залучення світових компаній - це відкриття України для світу з точки зору залучення інвестицій".

"Моє глибоке переконання, що Україну може змінити тільки свіжа кров. Тільки новий капітал провідних світових компаній, які повинні дати шанс для державного розвитку. Досить «всі знають всіх», досить рішень після телефонних дзвінків, досить корумпованих схем. Ми спільно можемо змінити Україну, все залежить лише від нас", - додав Володимир Омелян.

Володимир Омелян наголосив, що Міністерство виступає за розвиток внутрішніх водних шляхів: "Вже протягом п'яти років ми зможемо перенести до 35 мільйонів тон вантажу на річку в разі ухвалення відповідного закону. Це хороша опція для бізнесу, оскільки перевезення річкою дешеві, безпечні, екологічні. Ми маємо Дніпро: третю річку Європи, першу річку України, і не розвиваємо її. Законопроект в парламенті. Буде конкуренція на річці - буде ринок річкових перевезень".



ВСІ Новини