Для людей
з вадами зору

    Новини    27 Липня 2017, 17:40
Версiя для друку


В аеропорт Дніпра мають зайти лоукости, - Володимир Омелян

27 Липня 2017, 17:40

 Мешканці Дніпра повинні мати зручне і доступне авіасполучення як з іншими містами України, так і з країнами Європи. В аеропорт Дніпра мають зайти лоукости. Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час прес-конференції, яка відбулась 27 липня 2017 року в Дніпрі в рамках робочої поїздки очільника Міністерства до Дніпропетровщини.

Володимир Омелян проінспектував хід ремонтних робіт на автошляхах області, зокрема, трасу М-04 Знам'янка-Луганськ-Ізварине, Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (південний обхід), Н-11 Дніпро-Миколаїв, дороги в м. Тернівка та в м. Павлоград.

"З того, що побачив сьогодні: перед областю великий виклик, протяжність доріг величезна. З них тисячі кілометрів автошляхів, які мають державне та транскордонне значення. Хочу подякувати і області, і тим містам і селам, які на умовах співфінансування збільшують видатки на дорожню сферу, завдяки чому ми зможемо акумулювати для області більше, ніж 1 млрд гривень цього року", - наголосив Володимир Омелян.

За словами міністра, 1 січня 2018 року запрацює Дорожній фонд, який дасть стабільне фінансування українських автомагістралей: "50% акцизу з пального у 2018, 75 % у 2019, і 100% з 2020 року буде скеровано саме в Дорожній фонд, і використовуватимуться ці кошти виключно на ремонт і будівництво українських автошляхів. Другий виклик, який стоїть і перед областю і перед Україною – децентралізація Укравтодору. Ми прийняли політичне рішення - Укравтодор не може бути єдиною агенцією, яка відповідає за всю мережу доріг в Україні. Кожна область набагато краще знає, які шляхи потребують розвитку, а які можуть почекати. Саме з цією метою з 1 січня 2018 року передається 120 тис. км доріг на обласний рівень, і їх ремонт і утримання - це буде відповідальністю обласних громад. Ми не передаємо просто автошляхи, ми передаємо фінансування з Дорожнього фонду на рівні 35% саме на ці цілі. А 5% ми скеровуємо на безпеку автошляхів. Ми домовились, що Дніпропетровська область буде другою областю в Україні, яка надасть можливість будівництва так званих «кіл розширення" на в’їздах та виїздах з містечок і сіл, які автоматично сприятимуть зменшенню швидкості автомобілів".

"Під моєю постійною увагою перебуває авіаційна галузь. Я сподіваюсь, що летовище Дніпра буде приймати набагато більшу кількість рейсів, коли до нього зайдуть лоукости. Я мав можливість порівняти летовище Львову і летовище Дніпра. На превеликий жаль, порівняння не на користь Дніпра. Аеропорт Дніпра - це єдиний аеропорт, який у 2016 році скоротив пасажиропотік на фоні 30%-го росту пасажиропотоку по всій Україні, на фоні того, що окремі аеропорти демонстрували зростання на 50% та навіть на 70%. Пояснення цьому одне – власники не хочуть вільної конкуренції. Те, що ми маємо в масштабах країни – боротьбу за лоукости, за Raynair, за дешеві квитки для громадян України, - ми маємо на прикладі Дніпра. І у мене буде окрема зустріч з цього приводу як з керівництвом аеропорту, так і з правоохоронними органами, щоб нарешті дійти до нормального рішення цієї ситуації, щоб мешканці Дніпра і області спокійно літали по тим містам, які їм цікаві, не платили три, а подекуди і вісім тисяч гривень за квиток до Києва, а мали доступний ринок для польотів Україною, до країн Європи і по світу", - наголосив Міністр.

"Я приїхав до вас у плацкарті. Я вважаю, що це абсолютно нормальна річ для українського чиновника будь-якого рангу - їздити у тих умовах, в яких їздять вісімдесят відсотків населення. Так, я знаю, що потяг Дніпро-Київ один з найкращих, і плацкарт там виглядає краще, ніж СВ в деяких інших поїздах, але такі умови - це лише 5% від загалу. Я сподіваюсь, що після зміни менеджменту Укрзалізниці ми зможемо спрямувати інвестиції, та приділити абсолютно іншу увагу до потреб пасажирів, бізнесу. Це швидкісні потяги, нові локомотиви, нові зерновози, і ключове – інвестиції в інфраструктуру. Ми повинні підвищити швидкість пересування, відійти від моделі, коли лише 30% заявок бізнесу на перевезення задовольняється", - додав Володимир Омелян.

 

 



ВСІ Новини