Для людей
з вадами зору

    Новини    28 Серпня 2017, 15:24
Версiя для друку


Якість будівництва доріг постійно відстежується незалежними спостерігачами, винні у порушеннях будуть покарані – Володимир Омелян

28 Серпня 2017, 15:24

Якість будівництва доріг постійно відстежується незалежними спостерігачами, винні у порушеннях будуть покарані.  Про це заявив Міністр інфраструктури Володимир Омелян під час селекторної наради щодо виконання ремонтно-будівельних робіт на автомобільних дорогах України. У нараді також взяли участь в. о. Голови Укравтодору Славомір Новак, голови обласних та Київської міської державних адміністрацій. 

«Ми бачимо, що в ряді областей у нас постійно виграють одні і ті ж компанії, це відображається на якості доріг. Цей факт не залишиться без уваги», - зауважив Міністр інфраструктури.

Голови обласних та Київської міської державних адміністрацій та регіональні керівники Служб автомобільних доріг в областях, КК «Київавтодор»  прозвітували про хід виконання робіт та підняли низку проблемних питань.

Володимир Омелян відзначив незадовільний рівень співпраці з Укрзалізницею: «Співпраця з Укрзалізницею з доставки дорожньо-будівельних матеріалів незадовільна. В нас є чіткі скарги від низки областей: це Львівська, Одеська, східні області, що неможливо доставити матеріали, немає вагонів. В середньому по Україна 10-20 % задоволених заявок по вагонах».

Щодо проведення митного експерименту, Міністр інфраструктури  висловив незадоволення темпом, з яким окремі області використовують це джерело фінансування: «Дуже погані показники по Волинській, Житомирській, Закарпатській, Київській, Сумській, Хмельницький, Чернівецькій, Чернігівській областях. Виконання робіт від 9 до 30 %, проведення тендерів від запланованих. Якщо держава знайшла ресурс, знайшла шляхи надходження додаткових коштів на виконання дорожніх робіт, ми повинні їх використовувати в поточному році. Не відкладати на потім. Бо потім це може бути додатковим аргументом в парламенті, щоб зупинити митний експеримент».

За результатами наради  попереджено керівників Служб автомобільних доріг у Київській (4 %), Кіровоградській (16 %), Рівненській (17 %), Сумській (1 %), Чернігівській (3 %) областях про  неприпустимо низькі обсяги виконаних ремонтно-будівельних робіт в порівнянні з фактично отриманими обсягами коштів в рамках експерименту. Наступна реакція буде жорстокішою.

Укравтодору, Службам автомобільних доріг в областях, в першу чергу у Волинській (проведено торгів - 29 %), Закарпатській (13 %), Житомирській (2 %), Київській (18 %), Сумській (38 %), Хмельницькій (17 %), Чернігівській (9 %), Чернівецькій (9 %) доручено прискорити організаційно-виконавчу роботу   на початку повномасштабних ремонтно-будівельних робіт та  завершити до кінця листопада поточного року ремонтно-будівельні роботи на об’єктах автомобільних доріг загального користування.

Міністр інфраструктури Володимир Омелян звернув увагу на необхідність вирішення питання приміських перевезень залізницею: «Найближчим часом ми проведемо велику нараду спільно з УЗ стосовно приміських перевезень. В нас плачевна ситуація, оскільки підтримки з бюджету чи з бюджетів обласних немає. Ці перевезення є збитковими. Ми будемо виходити з ініціативою, щоб формувати приміські поїзди кращою якості. Я би дуже хотів, щоб області включилися в цей процес. Продумали спільно з Міністерством та УЗ можливі механізми чи компенсації, чи субсидіювання, чи спільної участі у приміських перевезеннях потягами.  Ми плануємо найближчим часом відремонтувати максимальну кількість електричок за допомогою німецьких партнерів, і відповідно між областями, найбільшими містами провести тендер. Хто запропонує найкращі умови - той отримає найкращий рухомий склад. Одночасно розробляємо програму по повному контролю за проданими квитками, бо у нас зараз 20-30 % платять за свій проїзд. Нам потрібна максимальна кооперація на рівні областей з УЗ».

 



ВСІ Новини