Для людей
з порушенням зору

    Новини    20 Вересня 2017, 11:16
Версiя для друку


Зменшення травматизму та смертності на автошляхах на 50% є цілком досяжним показником для України, - Володимир Омелян

20 Вересня 2017, 11:16

19 вересня 2017 року в Міністерстві інфраструктури України відбулося засідання Міжвідомчої робочої групи з реформування державної системи безпеки дорожнього руху під головуванням Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна та Народного депутата України Ігоря Діденка.

Участь в заході взяли представники центральних органів виконавчої влади, делегації Європейського Союзу, Світового Банку, лідери громадських організацій, представники Офісу підтримки реформ при Міністерстві інфраструктури.

Міністр інфраструктури України заявив, що вперше уряд, парламент, міжнародні партнери, українське експертне і громадське середовище мають спільну міжвідомчу робочу групу і спільне бачення змін в системі безпеки автошляхів: «Час перейти від заяв до дій – всі давно кажуть, що необхідно зменшити травматизм та смертність, і ось цей час настав. Зараз у нас є унікальний шанс змінити систему, почавши реально зберігати життя людей, адже вперше держава виділяє кошти на безпеку руху окремим захищеним рядком – 5% від Дорожнього фонду в 2018 році».

Володимир Омелян наголосив, що державна програма з підвищення безпеки автошляхів, яка зараз розробляється, повинна стати зразковою для Міністерства інфраструктури, для всіх інших міністерств і відомств: «Це має бути документ нового покоління. Для України реально знизити травматизм і смертність не менше, ніж на 30% до 2020 року, а цілком реально і на 50%. І ми повинні це зробити. Для цього Програма повинна чітко відповідати затвердженій урядом Стратегії від 14.06.2017, рекомендаціям ЄС та Світового Банку».

Очільник Міністерства підкреслив, що згідно зі Стратегією, дії повинні фокусуватися на ключових факторах ризику: «Це і зниження швидкості руху, особливо в населених пунктах. Це ми будемо досягати і інфраструктурою, і роботою поліції, зокрема, запуском системи автофіксації швидкості. Це і покращення інфраструктури, особливо вразливих учасників руху – пішоходів і велосипедистів. Також це інженерна ліквідація місць концентрації ДТП та небезпечних перехресть – ми повинні не ставити знаки "Увага!", а вживати інженерних заходів на прикладі країн Європейського Союзу. Це і поведінкові фактори ризику, в першу чергу, вживання алкоголю та некористування ременями безпеки».

Володимир Омелян наголосив, що Державна програма має бути завершена до кінця вересня.

Робоча група схвалила використання індикаторів безпеки дорожнього руху, що були запропоновані Офісом підтримки реформ Міністерства інфраструктури. Це аналітичний робочий інструмент, розроблений відповідно до національної Стратегії підвищення безпеки дорожнього руху до 2020 року, рекомендацій Світового Банку та Європейського Союзу. Він буде використовуватись для визначення пріоритетності спрямування державних інвестицій, для оцінки прогресу України у сфері безпеки руху, для порівняння успіхів України з іншими країнами Європи. Прийнятий за основу список індикаторів складається з 46 пунктів, що охоплюють ключові сфери безпеки руху і визначають очікувані результати. Цей набір індикаторів буде опубліковано для отримання пропозицій від усіх зацікавлених сторін. Міжвідомча група планує використовувати ці індикатори для переговорів з центральними органами виконавчої влади при формуванні Державної програми безпеки руху до 2020 року.



ВСІ Новини