Для людей
з вадами зору

    Новини    20 Грудня 2017, 14:06
Версiя для друку


Формування професійної команди на «Укрзалізниці» - одне з пріоритетних завдань, - Володимир Омелян

20 Грудня 2017, 14:06

Під час засідання Уряду, яке відбулося 20 грудня 2017 року і на якому було розглянуто пріоритетні інвестиційні проекти ПАТ «Укрзалізниця», Міністр інфраструктури України Володимир Омелян наголосив на необхідності формування професійної Наглядової Ради ПАТ «Укрзалізниця», а також на свободі очільника Товариства Євгена Кравцова у кадрових питаннях.

«Якщо ми вирішили, що довіряємо пану Кравцову, ми повинні дати йому можливість повністю формувати команду. Це повинна бути його повна відповідальність від початку і до кінця. Бо ситуація, яка зараз є на «Укрзалізниці», зв’язує руки, не дає можливості швидко приймати рішення, що призводить до величезних втрат і корупції», - наголосив Володимир Омелян.

Ініціатива міністра інфраструктури була підтримана Очільником Уряду, а також профільним Віце-прем’єр-міністром України. Володимир Гройсман заявив, що очікує на відповідні пропозиції від Євгена Кравцова.

Що стосується інвестиційних проектів ПАТ «Укрзалізниця», то за словами Володимира Омеляна, пріоритетним питанням є оновлення рухомого складу.

«Безперечно, це співробітництво з компанією General Electric. З ініціативами щодо співпраці «Укрзалізниці» і General Electric ми виступали ще наприкінці 2015 року, але через ряд бюрократичних перепон вони реалізуються тільки зараз. Для того, щоб ми отримали 30 локомотивів в 2018 році, нам вкрай необхідно підписати контракт в цьому році. Ми це розуміємо, і максимально єднаємо зусилля Міністерства інфраструктури, «Укрзалізниці» та Уряду», - наголосив очільник Міністерства.

Окремо Володимир Омелян зауважив на системній проблемі з електровозами: «Ситуація достатньо критична. Через рік-півтора максимум, ми будемо відчувати брак електричної тяги, а до 2025 року, якщо нічого не зміниться, будуть просто поточні ремонти. Брак тяги буде близько 400 одиниць електровозів, це за спільними підрахунками незалежних аналітиків і «Укрзалізниці». «Укрзалізниці» спільно з Міністерством інфраструктури і іншими державними установами треба терміново провести переговори з найбільшими виробниками як українськими, так і іноземними, і запускати виробництво».

«Головне, що нам треба зробити, і тут надважлива підтримка Уряду – це лібералізація і створення конкурентного середовища на ринку залізничних перевезень. Приватна тяга, приватні маршрути на державній інфраструктурі. Саме тому, на моє глибоке переконання, для нас ключове є питання не стільки вагонів, скільки тяги і належної залізничної інфраструктури. У нас шалено впала швидкість. Швидкість через зношеність колії, через недостатність тяги, і нам потрібно щось робити. Я думаю, що у випадку ремонту інфраструктури профільний транспортний комітет підтримає цей напрям», - додав Міністр.

За його словами, важливим є питання пасажирського напрямку, яке розробляється командою Є.Кравцова: «Наші люди їздять в умовах далекими від людських. Ми їздимо в конструкціях вагонів 50-х років минулого століття. Тут необхідні кардинальні зміни і я сподіваюсь, що ми спільно зможемо щось запропонувати в наступному році».



ВСІ Новини