Для людей
з вадами зору

    Новини    13 Березня 2018, 19:10
Версiя для друку


«Підвищувати обмеження швидкості на окремих проспектах і вулицях міст можна лише після оцінки факторів ризику» - учасники круглого столу в Мінінфраструктури

13 Березня 2018, 19:10

13 березня 2018 року у Міністерстві інфраструктури України відбувся круглий стіл на тему “Управління швидкістю в населених пунктах”, організований у співпраці з громадською організацією «Центр демократії та верховенства права» в рамках Кампанії “За безпечні дороги”.

Круглий стіл відкрив Міністр інфраструктури Володимир Омелян. «Останні три роки ми активно відбудовуємо дороги державного значення. Мерії також інвестують великі кошти в ремонти і реконструкції вулиць. Рівна дорога без ям – це добре, але цього недостатньо. 88% українців вважають безпеку доріг серйозною проблемою України та свого населеного пункту», - зауважив очільник Міністерства, - «Тому наше спільне завдання, і міністерств та відомств, і місцевих влад, а також громадян – зробити дороги безпечними».

Під час заходу  відбулася презентація та обговорення  проекту методики прийняття рішень про встановлення обмежень швидкості, відмінних від 50 км/год, на вулицях та проспектах міст. Проект методики був розроблений експертами Кампанії “За безпечні дороги” на основі міжнародних рекомендацій та спирається на принцип виявлення і керування ризиками. На цю ж тему Команда підтримки реформ Міністерства інфраструктури України представила свої напрацювання і пропозиції для сільської місцевості, що передбачає зміни у застосуванні знаків початку населених пунктів і початку щільної забудови. Ці пропозиції покликані підвищити довіру водіїв до дорожніх знаків та рівень дотримання Правил дорожнього руху.

Учасники заходу висловили одностайну підтримку запропонованим підходам та методикам та надали технічні зауваження та доповнення. Серед учасників були уповноважені представники Київської міської державної адміністрації, Департаменту патрульної поліції, Укравтодору, ДерждорНДІ ім.Шульгіна, громадських організацій та бізнес-середовища.

«Ми сподіваємось, що ці напрацювання будуть мати практичний ефект, слугуючи як підручні матеріали для органів місцевого самоврядування. Це об’єктивна неупереджена основа, на якій мерія міста може прийняти рішення про підвищення обмеження швидкості на окремому проспекті чи магістральній вулиці, що не призведе до негативних наслідків з точки зору безпеки руху» - зауважив Віктор Загреба, Менеджер з реформ дорожнього сектору Команди підтримки реформ Міністерства інфраструктури України.

Перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький підтримав напрацювання експертів та ініціативу круглого столу. «Ми задоволені тим, в якому напрямку йде ця робота, та очікуємо на остаточну редакцію запропонованої методики. Після її розгляду ми приймемо рішення про поширення її серед наших працівників на місцях, щоб ця методика використовувалась як практичний помічний інструмент. Адже всі проекти рішень органів місцевого самоврядування про розміщення нових дорожніх знаків обов’язково проходять погодження в наших профільних відділах. Водночас ми готуємось до відновлення контролю швидкості вже цього року», - заявив керівник Патрульної поліції.

Проекти документів, що були предметом обговорення на круглому столі, будуть опубліковані для отримання додаткових зауважень на сайті Центру демократії та верховенства права, а остаточна їх редакція буде опублікована на сайті Міністерства інфраструктури України.



ВСІ Новини