Для людей
з вадами зору

    Новини    27 Березня 2018, 16:31
Версiя для друку


Міністр інфраструктури України Володимир Омелян позитивно оцінив роботу АМПУ у 2017 році

27 Березня 2018, 16:31

27 березня 2018 року в Міністерстві інфраструктури України відбувся брифінг за участі Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна, в.о. голови ДП «АМПУ» Райвіса Вецкаганса, заступника голови АМПУ Миколи Полторацького та начальника філії «Днопоглиблювальний флот» Сергія Бомчака.

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян позитивно оцінив роботу АМПУ у 2017 році: «Мені дуже приємно, що за рік перебування Райвіса Вецкаганса на посаді нам вдалося зробити більше, ніж за багато попередніх років. За час роботи нового керівника АМПУ ми не мали жодного корупційного скандалу, жодної скарги від бізнесу щодо діяльності АМПУ».

«Ми маємо хороші показники роботи за 2017 рік: інвестиції в об'єкти інфраструктури за результатами 2017 року склали 1,6 млрд грн, що на 60% вище показника 2016 року. Хочу наголосити, що це найбільший показник освоєння капітальних інвестицій з 2013 року, коли було створено Адміністрацію морських портів України. Основним напрямком капітальних інвестицій стали проекти з днопоглиблення, на які було направлено 1,5 млрд грн. Я радий, що АМПУ вдалось долучити до цих проектів міжнародні компанії, зокрема China Harbour Engineering Company, яка виконала днопоглиблення за проектом державно-приватного партнерства у порту «Южний» з випередженням графіку на три місяці», - підкреслив очільник Міністерства.

За словами Міністра, 2017 року вантажообіг у морських портах України фактично склав 132,6 млн тонн, що на 0,6 млн тонн більше, ніж минулого року.

Володимир Омелян також наголосив, що з першого серпня 2018 року розпочинає роботу Морська адміністрація: «Це насправді важливий крок з точки зору безпеки судноплавства і міжнародних відносин України, Україна є на карті світу морських держав. Ми скоротили на 20% з 1 січня цього року всі портові тарифи і збори. Фактично ми повторюємо ефект Rayanair, але в морській галузі. На 50% вдалося скороти відрахування дивідендів до державного бюджету, що дало додаткове кеш-флоу для АМПУ. Наша концепція дуже проста – Україна повинна стати хабом між Європою і Азією. Це можливо лише у випадку, коли на наш ринок зайдуть такі визнані міжнародні гравці, як Hutchison Ports, DP World та інші, які забезпечать стабільний вантажопотік, запровадять нові бізнес-схеми в нашій державі».

«Для нас є чітко визначеним питання концесії державних портів України. Всі державні порти після прийняття закону про концесію будуть передані в концесію», - підкреслив Володимир Омелян.

Окремо Міністр інфраструктури наголосив на необхідності схвалення законопроекту «Про внутрішній водний транспорт» та розвитку річки: «Нам вдалося неможливе - цього року ми закумулювали ресурс близька 300 млн грн на днопоглиблення річок і ще майже таку саму суму на ремонт шлюзів. Окремі з них вже ремонтуються і будуть завершені цього року. Робота над іншими триває. Ми відновлюємо увагу держави до річкової навігації, і я ще раз закликаю народних депутатів проголосувати єдиний спільний законопроект про внутрішній водний транспорт. Закон має всі шанси бути проголосований одностайно в парламенті. Тому давайте це зробимо і створимо ще одну індустрію в Україні».



ВСІ Новини