Міністерство інфраструктури України


Звіт про періодичне відстеження результативності дії наказу Міністерства інфраструктури України від 22.10.2014 № 528

«Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства інфраструктури України від 04 жовтня 2012 року № 590»
16 Квітня 2018, 15:32

1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер

Наказ Міністерства інфраструктури України від 22.10.2014 № 528 «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства інфраструктури України від 04 жовтня 2012 року № 590», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28.10.2014 за № 1345/26122.

2. Назва виконавця заходів з відстеження

Міністерство інфраструктури України.

3. Цілі прийняття акта

Метою прийняття регуляторного акта, що відстежується, є приведення наказів Мінінфраструктури у відповідність із Законом України «Про морські порти України» шляхом визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства інфраструктури України від 04.10.2012 № 590 «Про затвердження Порядку встановлення розмірів знижок до граничних акордних ставок плати за виконання навантажувально-розвантажувальних робіт з транзитними вантажами в портах України», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.10.2012 за № 1786/22098.

4. Строк виконання заходів з відстеження

Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось з 01 по 30 березня 2018 року.

5. Тип відстеження

Періодичне відстеження.

6. Методи одержання результатів відстеження

Періодичне відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось шляхом аналізу обсягів надходжень від державних морських портів під час здійснення ними навантажувально-розвантажувальних робіт.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних

Результативність регуляторного акту відстежувалася шляхом дослідження показників діяльності державних морських портів, що переробляють вантажі.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Дія регуляторного акта поширюється на державні морські порти, що переробляють вантажі.

За інформацією державних морських портів сума, отриманих доходів за 2017 рік становить 6 420 млн грн, що на 18% менше від суми отриманих доходів за відповідний період 2016 року та на 32% менше від суми отриманих доходів за відповідний період 2015 року, у тому числі сума отриманих доходів від навантажувально-розвантажувальних робіт за 2017 рік становить 2 265 млн грн, що на 40% менше від суми отриманих доходів від навантажувально-розвантажувальних робіт за відповідний період 2016 року та на 48% менше від суми отриманих доходів від навантажувально-розвантажувальних робіт за відповідний період 2015 року.

Показники отриманих доходів протягом 2015-2017 років мали негативну тенденцію, зокрема, внаслідок зниження обсягів переробки вантажів державними морськими портами, зменшення кількості суднозаходжень та у зв’язку із змінами номенклатури вантажів у бік менш доходних. Так, у 2017 році обсяг переробки вантажів державними портовими операторами становив 34 730,22 тис. тонн, що на 10% менше від обсягу переробки у 2016 році та на 30% менше від обсягу переробки у 2015 році. Кількість оброблених суден у 2017 році становила 12 024 одиниці, що майже на 10% менше від кількості оброблених суден у 2016 році та на 17% – від кількості оброблених суден у 2015 році.

Крім того, на доходи та обсяги переробки вплинула як ситуація в країні загалом, так і ситуація на сході країни. Так, у зв’язку з відсутністю товарообігу з тимчасово окупованими територіями Донецького регіону, обсяги переробки вантажів у Бердянському та Маріупольському морських портах у 2017 році зменшились на 30-60% порівняно з аналогічними періодами 2015-2016 років. Однією з причин зменшення на 25-50% обсягів переробки у 2017 році порівняно з аналогічними періодами 2015-2016 років у Білгород-Дністровському та Скадовському морських портах є зменшення прохідних глибин (оскільки днопоглиблювальні роботи проводились), унаслідок чого судна завантажуються не повністю.

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

На підставі результатів періодичного відстеження результативності регуляторного акта можна зробити висновок, що регуляторний акт досягає цілей державного регулювання та відповідає принципам державної регуляторної політики.

Наступне періодичне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено у 2021 році.





Адреса цієї сторінки: http://mtu.gov.ua/news/29711.html
При використанні матеріалів посилання на джерело - обов'язкове