Для людей
з порушенням зору

    Новини    5 Квітня 2019, 18:20
Версiя для друку


Реформа сфери внутрішніх автобусних перевезень працює, - Володимир Омелян

5 Квітня 2019, 18:20

Сьогодні, 5 квітня 2019 року, Міністр інфраструктури України Володимир Омелян провів зустріч із представниками автотранспортних компаній сфери внутрішніх автобусних перевезень, а також пересвідчився, що одним із наслідків реформи з лібералізації та дерегуляції автобусних перевезень стало оновлення парку.

Так, у зустрічі з Міністром взяли участь керівники компаній «Гюнсел, «Автолюкс», «Зелений Слон», «А.Т.Н.», також вони представили автобуси, які вже працюють на ринку внутрішніх перевезень.

Володимир Омелян наголосив, що Міністерство інфраструктури хоче повторити ефект авіації і в залізничній, і в автобусній сферах: «Все просто: прозорі правила, чесна конкуренція і, як наслідок, нова якість перевезень для пасажирів та нові можливості для бізнесу. Сьогодні точно ніхто не може сказати, що Міністерство лобіює якусь одну компанію, утискає інших або вимагає щось поза законом.  Що стосується внутрішніх автобусних перевезень, ми змінили правила, відкрили ринок – і результат сьогодні перед вами. Це – автобуси, які вже працюють на рейсах і перевозять пасажирів. Це – не виставковий варіант. Це – новий транспорт для наших людей. Реформа працює! Ми навмисно зібрали конкурентів, щоб показати – ми не робили реформу під якусь одну компанію. Наш замовник – пасажир. До 2030 року на автошляхах України мають бути неоплани або їх аналоги – ніяких маршруток! Дякую перевізникам, які сумлінно працюють і поважають пасажирів».

Представники бізнесу позитивно оцінили реформу Міністерства, зокрема, в частині прозорості процедури та відсутності корупції, та наголосили на тому, що оновлення автобусного парку буде відбуватися і надалі.

 

Довідково:

Минув рік з початку реформи у сфері внутрішніх автобусних перевезень, практично розпочатої після набуття чинності 17.03.2018 низки змін до відповідних нормативно-правових актів.

До порядку проведення конкурсів за ініціативи Мінінфраструктури внесено зміни, якими переглянуто систему оцінки (обрання) перевізників-претендентів для роботи на міських та приміських внутрішньообласних маршрутах, прибрано застарілі норми, значно збільшено бали тим перевізникам, які якісно і протягом всього встановленого періоду обслуговували певний маршрут, зроблено великий акцент на перевазі тих перевізників, які подають більш екологічний рухомий склад, а також як бонусні бали тим перевізникам, які вклали кошти у оновлення рухомого складу. І не важливо чи то придбання, чи фінансовий лізинг.

Відносно міжобласних перевезень  - система оцінювання чи обрання перевізника взагалі зазнала докорінних змін, яка полягає у тому, що конкурси на міжобласні автобусні маршрути тепер проходять за новими прозорими правилами і за заявницьким принципом.

Завдяки новим підходам, за результатами двох конкурсів, які відбулися 21 грудня 2018 року та 28 березня 2019 року, 144 заяви автомобільних перевізників отримали позитивне рішення. І лише всього 8 заявок перевізників (в тому числі відмова від участі в конкурсі) не були схвалені.

Відмінною рисою змін саме на міжобласних маршрутах стало ще й те, що за результатами проведених конкурсів переможцями стали по декілька (інколи до 7) перевізників одночасно, що створило здорову конкуренцію на даних маршрутах та надало змогу споживачам таких послуг самостійно обирати сервіс, перевізника, транспортні засоби, якими здійснювати поїздку.

Автомобільними перевізниками для перевезення наших громадян запропоновано новий рухомий склад.

Та не менш важливою зміною також є можливість перевізнику продовжити термін дії дозволу. Таким чином, без участі у конкурсу перевізник отримує можливість і надалі обслуговувати маршрут. Таке право перевізник отримує тільки за умови відсутності порушень та наявності реального інвестування у рухомий склад.  Саме такі умови доступу до ринку стимулюють перевізника оновлювати рухомий склад. І на сьогодні, автотранспортні підприємства з гідністю можуть похизуватися автобусами 2013-2019 року, які тепер, у багатьох випадках, надаватимуть послуги нашим громадянам з перевезень між найвіддаленішими куточками країні, а також на маршрутах відносно невеликої відстані.

Міністерство інфраструктури демонструє декілька прикладів оновленого рухомого складу, які були заявлені для роботи на маршрутах по новій системі обрання перевізника:

  1. Компанія «Автолюкс» демонструє комфортабельний автобус Setra 431DT, категорії евро-5, д.н. AI 5846 HK, 2013 року випуску, який працює на маршруті Бориспіль-Київ-Одеса.
  2. Компанія «ГЮНСЕЛ» - Mercedes Travego, д.н. АА2491РМ, 2015 року випуску, який обслуговує маршрут Бориспіль - Київ - Одеса.
  3. ТОВ «Зелений Слон 7», представило:
  • Iveco Dyparro 90T, 2017 року випуску д.н. ВІ 6858 СН, який обслуговує маршрут Київ – Полтава;
  • Iveco, 2019 року випуску, д.н. ВІ 9602 СХ, що працює на приміських маршрутах

       4. ПП «А.Т.Н.». Ця компанія представило:

  • Іван, д.н. АА 1043 ХЕ , який обслуговує Київ-Полтава, Полтава-Київ. 2018 року випуску
  • Ford, д.н. АА 6193 ХЕ, який обслуговує приміські маршрути. Даний транспортний засіб 2019 року випуску



ВСІ Новини