Міністерство інфраструктури України


Звіт про повторне відстеження результативності наказу Міністерства інфраструктури України від 13.06.2017 року № 211

«Про затвердження Змін до аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден і пасажирів у державному підприємстві «Міжнародний аеропорт «Бориспіль»
2 Липня 2019, 15:37

1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер

Наказ Міністерства інфраструктури України від 13 червня 2017 року № 211 «Про затвердження Змін до аеропортових зборів за обслуговування повітряних суден і пасажирів у державному підприємстві «Міжнародний аеропорт «Бориспіль», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 19 червня 2017 року за № 769/30637 (далі – регуляторний акт).

2. Назва виконавця заходів з відстеження

Міністерство інфраструктури України.

3. Цілі прийняття регуляторного акта

Основними цілями видання регуляторного акта є створення сприятливих умов для підвищення пасажиропотоку, а також збільшення економічної привабливості ДП МА «Бориспіль» з метою залучення нових авіаперевізників на авіаційний ринок України та забезпечення його розвитку в усіх сегментах авіаперевезень (прямих, чартерних та перевезень бюджетними авіакомпаніями) шляхом:

зниження розміру збору за обслуговування пасажирів в аеровокзалі для міжнародних сполучень;

скасування стягнення збору за наднормативну стоянку ПС, на розміщення (базування) яких з аеропортом укладено відповідну угоду на визначений термін;

надання аеропорту права на застосування знижувальних коефіцієнтів до граничних ставок зборів під час виконання чартерних та нових рейсів;

визначення вартісної основи та формул розрахунку аеропортових зборів.

4. Строк виконання заходів з відстеження

Виконання заходів з відстеження результативності регуляторного акта проводилося у період з 17.05.2019 по 17.06.2019.

5. Тип відстеження

Повторне відстеження.

6. Методи одержання результатів відстеження

Для проведення повторного відстеження результативності регуляторного акта використовувались статистичні методи.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

Результативність регуляторного акта відстежувалась на основі аналізу кількісних та якісних показників регуляторного акта.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта

Показники ДП МА «Бориспіль»

2017 рік

2018 рік

Зміна

Кількість обслугованих пасажирів, тис. пас

  10 555

  12 603

 + 2 048

Кількість рейсів авіаперевізників, тис. рейсів

  87 456

  96 940

 + 9 484

Рентабельність діяльності ДП МА "Бориспіль"

45%

43%

-2%

    

 Показники ДП МА «Бориспіль»

1 кв. 2018 року

1 кв. 2019 року

Зміна

 

Кількість обслугованих пасажирів, тис. пас

  2 306

  2 655

+ 349

Кількість рейсів авіаперевізників, тис. рейсів

  20 211

  21 898

+ 1 687

Рентабельність діяльності ДП МА "Бориспіль"

38%

28%

-10%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання і фізичних осіб з основних положень регуляторного акта середній і забезпечений відповідно до вимог законодавства України.

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей

На підставі результатів повторного відстеження результативності регуляторного акта можна зробити висновок, що з його прийняттям  досягнуто створення сприятливих умов для підвищення пасажиропотоку, а також збільшення економічної привабливості ДП МА «Бориспіль» з метою залучення нових авіаперевізників на авіаційний ринок України та забезпечення його розвитку в усіх сегментах авіаперевезень (прямих, чартерних та перевезень бюджетними авіакомпаніями).

Регуляторний акт відповідає принципам державної регуляторної політики.

Періодичне відстеження результативності акта буде проведено у 2022 році.





Адреса цієї сторінки: http://mtu.gov.ua/news/30996.html
При використанні матеріалів посилання на джерело - обов'язкове