Інфрастурктурні проекти залізничного транспорту
Інформація щодо існуючих інфраструктурних проєктів
№ п/п | Назва проєкту | Короткий опис | Статус реалізації проєкту, станом на 01.01.2020 |
1 | Проект "Електрифікація залізничного напрямку Долинська-Миколаїв-Колосівка" | Проект складається з поетапного проведення електрифікації залізничних дільниць Долинська-Миколаїв (148 км.) і Миколаїв-Колосівка (105 км.), загальною протяжністю 253 км. Планується провести електрифікацію відповідних частин залізничних дільниць разом із модернізацією системи сигналізації та телекомукації на станціях та перегонах. Проект розташований у регіональній транспортній мережі Східного партнерства у південній частині України. | Відбір FIDIC-інженера: 02.12.2019 учасникам тендеру, що пройшли попередній кваліфікаційний відбір (4 компанії), направлено Запит пропозицій (технічна та фінансова пропозиції). Граничний термін подання пропозицій – 30 січня 2020 року. Відбір підрядника: Підготовка, погодження Тендерним комітетом АТ "Укрзалізниця" та Європейським Банком Реконструкції та Розвитку, Європейським інвестиційним банком тендерної документації на відбір підрядника для реалізації робіт за проєктом. Термін оголошення Тендеру – кінець січня 2020 року. |
2 | Проект впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів на залізницях України | Проєкт "Впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів" | У 2007 - 2009 роках закуплено 24 машини для обслуговування та ремонту колії. Побудовано новий двоколійний Бескидський тунель (28.12.2018 отримано постійний сертифікат згідно з Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів».) |
3 | Проєкт «Бескидський залізничний тунель» (Будівництво Бескидського тунелю)» | Будівництво Бескидського тунелю (додаткове фінансування) | Побудовано новий двоколійний Бескидський тунель (28.12.2018 отримано постійний сертифікат згідно з Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів».) |
4 | Проєкт збільшення пропускної спроможності дільниці Запоріжжя - Пологи - Комиш-Зоря - Волноваха - Маріуполь | Проєкт передбачає збільшення пропускної спроможності дільниці Запоріжжя - Пологи - Комиш-Зоря - Волноваха - Маріуполь за рахунок колійних вставок (чи прокладення другої колії), із подальшою електрифікацією | 1. На ділянці Комиш-Зоря – Волноваха станом на вересень 2019 року збудовано та введено експлуатацію другі колії власним коштом АТ УЗ. 2. За підтримки Представництва ЄС та ЄІБ триває пдготовка всебічного техніко-економічного аналізу (feasibility study) з метою вивчення доцільності та формулювання параметрів подальшого розвитку ділянки за TEN-T стандартами (роботи на інфраструктурі, технічне переоснащення колії, додаткові роз’їзди, технічне переоснащення обладнання СЦБ, електрифікація залізничної лінії тощо). |
5 | Проєкт електрифікації дільниці Ковель - Ізов -Держкордон | Проєкт передбачає проведення електрифікації залізничної ділянки, що виходить на кордон із ЄС, загальною протяжністю 66 км. | Проєкт реалізується за рахунок власних коштів АТ УЗ. Термін виконання 2020 - 2024, Бюджет - 55,09 млн. долл США |