Міністерство інфраструктури України


Під головуванням заступника Міністра інфраструктури Віктора Довганя відбулось засідання наглядового комітету проекту Європейського Союзу Twinning

22 Лютого 2017, 17:16

22 лютого 2017 під головуванням заступника Міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Віктора Довганя відбулось засідання наглядового комітету проекту Європейського Союзу Twinning «Підтримка у підвищенні безпеки перевезення небезпечних вантажів мультимодальним транспортом в Україні» У засіданні взяли участь представники Міністерства громадських робіт та транспорту Королівства Іспанія, Міністерства навколишнього середовища, енергетики та моря Французької Республіки, Генерального інспекторату дорожнього транспорту Республіки Польща, Міжнародного та іберо-американського фонду державного управління та політики, а також представники від Представництва Європейського Союзу в Україні, Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу, Мінінфраструктури, Укртрансбезпеки, Головного сервісного центру МВС та Національної поліції.

Віктор Довгань наголосив, що стратегічним завданням проекту Twinning є покращення системи перевезень небезпечних вантажів автомобільним, залізничним, морським, річковим транспортом, а також у мультимодальному сполученні, відповідно до загальноєвропейських норм та стандартів.

Основними запропонованими рекомендаціями є:

1. Проведення офіційного перекладу відповідно до національних процедур додатків до міжнародних угод у сфері перевезення небезпечних вантажів, а саме:

Європейської Угоди про міжнародні дорожні перевезення небезпечних вантажів (ADR);

Правил міжнародних перевезень небезпечних вантажів залізницею (RID), що зазначені у Додатку С до Конвенції про міжнародні залізничні перевезення (COTIF);

Європейської Угоди про міжнародні перевезення небезпечних вантажів внутрішніми водними шляхами (ADN);

Міжнародної конвенції з охорони людського життя на морі (SOLAS) (Міжнародний Кодекс морського перевезення небезпечних вантажів (IMDG Code), Міжнародний Кодекс морського перевезення навалочних вантажів (IMSBC Code);

Кодексів Міжнародної морської організації (IBC Code, IGC Code).

2. Здійснення законодавчих змін для розширення повноважень інспекторів та скасування мораторію на проведення перевірок на підприємствах.

3. Розробка нормативно-правового акта щодо процедури навчання державних службовців з питань перевезення небезпечних вантажів (уповноваження органів на проведення навчання, перевірку знань, забезпечення фінансування програм і навчальних планів тощо).

4. Застосування RID на всій території України реорганізувавши всю систему залізничного транспорту та змінити її вектор функціонування та розвитку або знайти спосіб адаптувати RID до українських реалій чи застосовувати тільки його окремі частини.

5. Приєднання до Міжнародної конвенції з забезпечення готовності на випадок забруднення нафтою, боротьби з ним та співробітництва (OPRC Convention) та протоколу HNS 2000.

6. Розробка Національного плану з попередження та ліквідації надзвичайних ситуацій щодо інцидентів/аварій на морі з небезпечними вантажами відповідно до міжнародного законодавства та рекомендацій.

7. Визначення компетентного органу для ліквідації наслідків інцидентів/аварій з небезпечними вантажами у відкритому морі поза межами акваторій морських портів.

8. Розробка нового законодавства, що буде відповідати вимогам про повідомлення про небезпечні вантажі та SafeSea Net (Директиви 2002/59/EC, 2009/17/EC та 2011/15/EC) та вимогам Національного єдиного вікна (Директиви 2010/65/EC).





Адреса цієї сторінки: http://mtu.gov.ua/news/28400.html
При використанні матеріалів посилання на джерело - обов'язкове