Для людей
з порушенням зору

    Новини    26 Квітня 2017, 13:03
Версiя для друку


В Ірландії пройшли успішні переговори компанії Ryanair з керівництвом аеропортів «Бориспіль» та «Львів», - Володимир Омелян

26 Квітня 2017, 13:03

Вчора в Белфасті (Ірландія) пройшли успішні переговори компанії Ryanair з керівництвом аеропортів «Бориспіль» та «Львів». Про це заявив Міністр інфраструктури Володимир Омелян під час засідання Уряду, яке відбулось 26 квітня 2017 року.

«Позиція Президента України, Прем’єр-міністра України, низки політичних партій одностайна – ми повинні дати дешеві авіаперевезення для українців. І ми це зробимо», - заявив Володимир Омелян.

Виступаючи на засіданні Уряду, Володимир Омелян також окреслив основні інфраструктурні пректи, які будуть реалізовані або розпочаті цього року: «Цьогоріч має бути відкрито Бескидський тунель. Це  – великий інфраструктурний проект, спрямований на посилення прямого залізничного сполучення між Україною та Європою. Активне будівництво тунелю ведеться з листопада 2013 року. Завершити весь комплекс робіт планується в четвертому кварталі 2017 року. Ввести в експлуатацію тунель планується  у другому кварталі 2018 року. Так, інфраструктурні проекти – це довго, але це і надовго».

За словами Міністра, після завершення будівництва пропускна здатність тунелю збільшиться більше, ніж вдвічі (з 47 до 100 пар поїздів на добу). «В продовження розширення сполучення з Європою, Міністерство вважає за необхідне призначення нових залізничних маршрутів до країн Європи: Польщі, Словаччини, Угорщини, Німеччини, Румунії», - наголосив Володимир Омелян.

Також він зазначив, що 2017 рік має стати роком завершення корпоратизації Укрзалізниці та впровадження корпоративного управління.

Очільник Міністерства анонсував початок декількох проектів на залізниці: «Розпочинаємо підготовку до реалізації проектів з електрифікації основних дільниць залізниць України: «Ковель – Ізов – Держкордон регіональної філії «Львівська залізниця» експлуатаційною довжиною 81 км, що дозволить підвищити ефективність та швидкість перевезення вантажів у напрямку лінії LHS; Коростень – Овруч – Держкордон регіональної філії «Південно-Західна залізниця» експлуатаційною довжиною 65 км, яка разом з електрифікацією з боку Білорусії дозволить збільшити пропуск поїздів у напрямку Балтійське море – Чорне море».

Також в планах Міністерства - початок реалізації спільно з ЄІБ та ЄБРР масштабного інфраструктурного проекту: «Реконструкція залізничної дільниці Долинська – Миколаїв з підвищенням пропускної спроможності напрямку Знам'янка – Долинська – Миколаїв».

«Реалізація проекту буде здійснюватися за рахунок власних коштів ПАТ «Укрзалізниця» та залучених коштів МФО. Загальна вартість проекту - 5,9 млрд. грн. Загальна довжина ділянки 252 км. Будівництво планується розпочати у четвертому кварталі 2017 року», - наголосив Володимир Омелян. Крім того, Міністр анонсував розвиток залізничного сполучення на ділянці Запоріжжя – Комиш-Зоря-Волноваха.

Що стосується розвитку морської галузі, то одним з ключових завдань є  створення Морської адміністрації, що наблизить Україну до сучасних світових стандартів управління морською галуззю. «Міністерством також заплановано підготовку до скорочення портових тарифів і зборів. 2017 рік – рік залучення світових портових операторів Hutchison Ports та DP World (P&O Ports) до роботи в Україні. Заплановано старт концесійних пілотних проектів в портах Ольвія, Херсон, Чорноморськ, що дозволить залучити провідні західні технології у розвиток термінальних потужностей та збільшити обсяги перевалки вантажів», - наголосив Міністр інфраструктури.

Володимир Омелян зазначив, що Адміністрація морських портів планує здійснтити реконструкцію і будівництво 19 причалів в 4 морських портах України, обсяг фінансування - 2,95 млрд. грн.: «Також заплановано відновлення будівництва хвилелому в Одесі та проведення днопоглиблювальних робіт в акваторіях портів та каналів в обсязі 16,9 млн м3, що забезпечить в средньостроковій перспективі залучення приватних інвестицій в галузь в обсязі більше 500 млн долл. США, додатково створить близько 1 тис. робочих місць та сприятиме забезпеченню енергетичної безпеки держави за рахунок ефективної логістики прийому енергоресурсів глибоководними портами».

Окремо Міністр наголосив, що Міністерством розроблено проект Закону про «Внутрішні водні шляхи», яким передбачається відновлення вантажних перевезень річкою. В разі схвалення Закону вантажоперевезення річкою можуть досягти 35 млн тонн на рік вже в найближчій перспективі: «А кожний мільйон тонн, який ми переносимо з автошляхів на річку, економить майже 800 млн гривень на ремонт автошляхів щорічно. Сподіваємося на підтримку цього законопроекту з боку парламенту».



ВСІ Новини