Міністерство інфраструктури України


Набула чинності Міжнародна конвенція про контроль суднових баластних вод й осадів та управління ними (BWM 2004)

18 Вересня 2017, 13:03

З 8 вересня 2017 року, дати набрання чинності Міжнародною конвенцією про контроль суднових баластних вод й осадів та управління ними (BWM 2004), судна, що заходять у порти країн, які ратифікували цей документ, стають об'єктами підвищеної уваги з боку інспекторів контролю державою порту (PSC).

Держави - ратифіканти BWM 2004 мають забезпечувати виконання вимог цієї Конвенції суднами, що заходять до їх портів, незалежно від того, чи є держава прапора судна учасником BWM 2004, чи ні. Уповноважені особи PSC можуть перевірити судно щодо наявності у судна дійсного Міжнародного свідоцтва про управління баластними водами, яке видає адміністрація держави прапора, провести перевірку журналу операцій з баластними водами та відібрати проби суднових баластних вод.

Згідно з положеннями Конвенції, якщо на судні немає дійсного свідоцтва або є явні підстави вважати, що:

a) стан судна або його устаткування не відповідає у значній мірі відомостям, що містяться у свідоцтві, або

b) капітан або екіпаж не знає основних суднових процедур, які стосуються управління баластними водами, або не виконують таких процедур,

інспектор PSC може провести ретельну перевірку та має вжити «таких заходів, які забезпечують, щоб судно не скидало баластних вод доти, доки воно не зможе зробити це, не створюючи загрози шкоди навколишньому середовищу, здоров'ю людини, майну або ресурсам».

На 71-ій сесії Комітету ІМО із захисту морського середовища 3-7 липня 2017 року прийнято проект поправок до тексту BWM 2004, які стосуються, зокрема, строків та етапів введення в дію вимог стандарту D-2 для різних суден. Проект поправок розіслано державам-членам циркулярним листом ІМО від 08.09.2017 № 3771 (Circular Letter No. 3771, 8 September 2017).

На думку експертів, для судновласників найбільш витратною статтею приведення суден у відповідність до вимог BWM 2004 є задоволення стандарту «D-2», забезпечення якого можливо за умови встановлення на судні системи управління баластними водами (BWMS). Вартість такої системи може перевищувати 1 млн. доларів США.

Міністерство інфраструктури проводить відповідну підготовчу роботу щодо ратифікації Україною Міжнародної конвенції про контроль суднових баластних вод й осадів та управління ними з урахуванням рекомендацій Місії Міжнародної морської організації з оцінки потреб і надання консультацій в Україні 14-18 грудня 2015 року.

Сполучені Штати Америки також не ратифікували BWM 2004 і не можуть регулювати відповідність її вимогам суден під їх прапором та іноземних суден, що заходять у територіальні води США. Водночас, 7 вересня поточного року Берегова охорона США (USCG) розповсюдила інструктивний лист, у якому встановила добровільний інспекційний режим для суден під американським прапором, що перевозять вантажі до країн, що ратифікували BWM 2004.

Мінінфраструктури теж розглядає можливість встановлення добровільного інспекційного режиму для суден під прапором України, що перевозять вантажі до держав - ратифікантів BWM 2004.

 

Інформація про дату набрання чинності BWM 2004 у державах,
що приєдналися до Конвенції

Contracting State/Territory

Ratification type

Date of entry into force in country

Contracting State/Territory

Ratification type

Date of entry into force in country

Albania

Accession

2017-09-08

Maldives

Ratification

2017-09-08

Antigua and Barbuda

Accession

2017-09-08

Malta

Accession

2017-12-07

Argentina

Ratification

2017-11-02

Marshall Islands

Accession

2017-09-08

Australia

Ratification

2017-09-08

Mexico

Accession

2017-09-08

Bahamas

Accession

2017-09-08

Mongolia

Accession

2017-09-08

Barbados

Accession

2017-09-08

Republic of Montenegro

Accession

2017-09-08

Belgium

Accession

2017-09-08

Morocco

Accession

2017-09-08

Brazil

Ratification

2017-09-08

Netherlands

Acceptance

2017-09-08

Canada

Accession

2017-09-08

Bonaire, Sint Eustatius and Saba (Caribbean parts of the Netherlands)

Extended

2017-09-08

Republic of the Congo

Accession

2017-09-08

New Zealand

Accession

2017-09-08

Cook Islands

Accession

2017-09-08

Nigeria

Accession

2017-09-08

Croatia

Accession

2017-09-08

Niue

Accession

2017-09-08

Denmark

Accession

2017-09-08

Norway

Accession

2017-09-08

Faroes, Denmark

Extended

2017-09-08

Palau

Accession

2017-09-08

Egypt

Accession

2017-09-08

Panama

Accession

2017-09-08

Fiji

Accession

2017-09-08

Peru

Accession

2017-09-08

Finland

Acceptance

2017-09-08

Republic of Korea

Accession

2017-09-08

France

Accession

2017-09-08

Russian Federation

Accession

2017-09-08

Georgia

Accession

2017-09-08

Saint Kitts and Nevis

Accession

2017-09-08

Germany

Accession

2017-09-08

Saint Lucia

Accession

2017-09-08

Ghana

Accession

2017-09-08

Saudi Arabia

Accession

2017-09-08

Greece

Accession

2017-09-26

Sierra Leone

Accession

2017-09-08

Honduras

Accession

2017-10-10

Singapore

Accession

2017-09-08

Indonesia

Accession

2017-09-08

South Africa

Accession

2017-09-08

Islamic Republic of Iran

Accession

2017-09-08

Spain

Ratification

2017-09-08

Jamaica

Accession

2017-12-11

Sweden

Accession

2017-09-08

Japan

Accession

2017-09-08

Switzerland

Accession

2017-09-08

Jordan

Accession

2017-09-08

Syrian Arab Republic

Ratification

2017-09-08

Kenya

Accession

2017-09-08

Tonga

Accession

2017-09-08

Kiribati

Accession

2017-09-08

Trinidad and Tobago

Accession

2017-09-08

Lebanon

Accession

2017-09-08

Turkey

Accession

2017-09-08

Liberia

Accession

2017-09-08

Tuvalu

Accession

2017-09-08

Madagascar

Accession

2017-10-27

United Arab Emirates

Accession

2017-09-08

Malaysia

Accession

2017-09-08

 

 

 





Адреса цієї сторінки: http://mtu.gov.ua/news/29103.html
При використанні матеріалів посилання на джерело - обов'язкове