Для людей
з порушенням зору

    Фахівцям та експертам    17 Листопада 2017, 14:46
Версiя для друку


В Міністерстві інфраструктури України пройшов семінар з питань імплементації Лондонської конвенції 1972 року та Протоколу до неї

17 Листопада 2017, 14:46

14 - 15 листопада 2017 року в Міністерстві інфраструктури України в рамках підготовки до майбутнього аудиту Міжнародної морської організації (ІМО) представниками Офісу Лондонської конвенції/протоколу та питань океану ІМО Андре Крістіан Бірченоу, заступником голови наукових груп Лондонської конвенції та Лондонського протоколу, та Марго Франсіс Кроні, хіміком морського навколишнього середовища (Морський інститут, Рінвіл, Оранмор, Голуэй, Ірландія) проведено семінар з питань імплементації Конвенції про запобігання забрудненню моря скидами відходів та іншими матеріалами 1972 року (Лондонська конвенція, набрала чинності для України ще в 1976 році) та переваг ратифікації Україною Протоколу 1996 року (Лондонського протоколу) до неї.

У ході семінару учасниками розглянуто правові засади ефективної боротьби зі всіма джерелами забруднення морського середовища (правові, економічні та технічні переваги членства (приєднання) до Лондонської конвенції та Протоколу 1996 року, регіональні / місцеві угоди / правила, тощо). Також покроково розібрано Керівництво щодо оцінки відходів, надано інформацію щодо управління переміщенням ґрунтів (днопоглиблювальні роботи та вилучення ґрунтів, технічні основи екологічних оцінок, тестування та оцінка ґрунтів, вигідне їх використання), що дуже потрібно в роботі з днопоглиблення, яке проводиться ДП «АМПУ».

Під час заходу обговорено спеціальне керівництво щодо оцінки відходів (відповідно до Протоколу всі скиди забороняються, за винятком скидів можливо прийнятних відходів, зазначених у так званому «Зворотному переліку», зокрема матеріалів, вилучених під час днопоглиблювальних робіт, рибних відходів, осадів стоків, тощо), запропоновано доступні різновиди оцінки скидів, методів оцінки глибинних матеріалів та моніторингу впливу скидів на навколишнє середовище. Крім того, презентовано варіанти управління системами та процедурами ліцензування, а також звітування.

Після опрацювання теорії учасники із зацікавленістю виконували прикладні завдання, вели практичні дискусії з метою закріплення лекційного матеріалу та використання його в подальшій роботі.

Участь у семінарі взяли працівники Мінінфраструктури, Укртрансбезпеки, Держекоінспекції, Держрибагентства, ДП «АМПУ», КП «МПРС», ДУ «Держгідрографія»,ДП «КТ Регістр судноплавства України», Інспекції з питань підготовки та дипломування моряків, викладачіОдеського національного морського університету, Національного університету «Одеська морська академія», Херсонської державної морської академії, Державного університету інфраструктури та технологій (Київської державної академії водного транспорту ім. гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного), а також студенти вказаного університету, які не тільки отримали нові  знання, а й мовну практику з носіями англійської.

За думкою директора Департаменту реформування та функціонування морського та річкового транспорту Олександра Басюка, проведений семінар підтвердив, що приєднання України до Лондонського протоколу 1996 року сприятиме посиленню захисту прибережної зони і морського середовища нашої держави та нарощуванню її потенціалу.



ВСІ Фахівцям та експертам