Міністерство інфраструктури України


Державі нема чого робити там, де успішно працює бізнес, − Володимир Омелян

16 Травня 2018, 14:18

Залучення інвестицій є надзвичайно важливим для розвитку інфраструктури України. Найефективніший власник – це  приватний, і державі нема чого робити там, де успішно працює бізнес. Про це заявив Міністр інфраструктури України під час  роботи круглого столу «Україна на шляху приватизації» Американської Торговельної Палати сьогодні, 16 травня 2018 року.

Очільник Міністерства інфраструктури зауважив, що приватна ініціатива та світові інвестори дадуть країні нову якість бізнесу. Тому Мінінфраструктури виступає за передачу всіх малих і середніх державних компаній Фонду державного майна України з подальшим їх невідкладним продажем. «Що стосується великих державних компаній, у першу чергу, морських портів, які відносяться до стратегічних об’єктів і заборонені до приватизації, то вони повинні бути передані в концесію. Концесія має бути на максимально довгий період часу з чіткими умовами, які задовольняють інтереси держави, бізнесу і, безумовно, сприяють збільшенню робочих місць і розвитку територій присутності», − наголосив Володимир Омелян.

За словами Міністра, потрібно, щоб механізм концесії був нормальний і якісний, коли державне залишається державним, але віддається в оперування великих приватних компаній на довгий період і бізнес відповідно будує свою стратегію. «Ми не просто чекаємо на остаточне прийняття закону про концесію, а працюємо на випередження. Разом з офісами SPILNO і Офісом підтримки реформ готуємо для інвесторів низку стратегічних проектів як з попереднім, так і повним техніко-економічним обґрунтуванням. У нас уже 10 таких проектів у різних сферах. І Міністерство інфраструктури  є фактично першим і чи не єдиним міністерством, яке підходить до цієї роботи системно», − підкреслив Володимир Омелян.

Зокрема, на сьогодні Мінінфраструктури за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку і Міжнародної фінансової корпорації впроваджує три пілотні проекти, спрямовані на розвиток морських портів на умовах державно-приватного партнерства. Готується передача в концесію цілісних майнових комплексів державних підприємств  «Стивiдорна компанiя «Ольвiя», «Херсонський морський торговельний порт», залiзнично-поромного комплексу ДП «Морський торговельний порт «Чорноморськ». Крім того, розпочато підготовку до надання в концесію майна Державного підприємства «Морський торговельний порт «Южний». 

«Ми вже маємо чіткий намір  з боку оператора № 1 морських портів у світі компанії Hutchison Ports прийти у порт «Чорноморськ». Спільно з Фондом держмайна ми докладаємо всіх зусиль, щоб цей тендер був проведений прозоро та якісно», - підкреслив очільник Міністерства.

Також Міністр інфраструктури України звернув увагу учасників і гостей круглого столу на необхідності комплексного підходу. «Ми настільки захопилися зерновими терміналами, що станом на сьогодні їхні потужності вдвічі переважають попит. Тому ми повинні працювати над загальною логікою розвитку всієї держави і диверсифікацію ринків. Потрібно концентруватися не лише на вугіллі, металі, зерні як базових вантажах для порту «Южний» та інших, а подивитись з точки зору перспективи розвитку. Лише так зможемо залучити більше вантажів та інвестицій до України,  запустити хаб між Європою і Азією, створити додаткову вартість на території наших морських портів», − наголосив Володимир Омелян.





Адреса цієї сторінки: http://mtu.gov.ua/news/29817.html
При використанні матеріалів посилання на джерело - обов'язкове