Необхідно шукати компроміс між розподілом транзитних вантажів та задоволенням попиту вітчизняних компаній-експортерів, - Володимир Омелян
Необхідно шукати компроміс між розподілом транзитних вантажів та задоволенням попиту вітчизняних компаній-експортерів. Про це заявив Міністр інфраструктури Володимир Омелян під час наради з питань перевезення залізорудної продукції в експортному та транзитному сполученні, яка відбулась 2 серпня 2018 року в Міністерстві інфраструктури України.
У нараді взяли участь: керівник Укрзалізниці Євген Кравцов, заступник голови Адміністрації морських портів з розвитку портової інфраструктури Дмитро Роменський, представники основних вантажовідправників, виробників залізорудної продукції.
Учасники наради обговорили проблемні питання із забезпечення перевезень залізорудної продукції в експортному та транзитному сполученні залізничним транспортом та у портах України, а також шляхи їх вирішення.
Володимир Омелян звернувся до вантажовідправників з пропозицією спільно з Укрзалізницею запровадити планування експортних вантажопотоків на три місяці та разом з Адміністрацією морських портів розглянути можливість переорієнтування частини вантажопотоку з Укрзалізниці у порти України.
Вантажовідправники наголосили, що сучасна кон’юнктура ринку залізорудної продукції свідчить про необхідність розширення пропускної можливості переходів на західних кордонах України.
Міністр інфраструктури наголосив на необхідності спільної роботи у цьому напрямку як Укрзалізниці, так і представників залізорудної промисловості: «Я можу запропонувати шлях, яким вже йде Адміністрація морських портів: якщо держава вкладає гроші у днопоглиблення, або інші поліпшення, компанії беруть на себе зобов’язання забезпечити відповідний обсяг вантажу. Якщо в найближчі п’ять років компанії готові забезпечити обсяги вантажів на західних кордонах, Укрзалізниція за рахунок власних коштів або коштів, залучених від міжнародних фінансових організацій, збільшуватиме пропускну здатність прикордонних переходів», - підкреслив Володимир Омелян.