Міністерство інфраструктури України


Ані Чорне, ні Азовське море не будуть внутрішніми морями Російської Федерації, − Володимир Омелян

28 Лютого 2019, 13:32

28 лютого 2019 року під головуванням Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна відбулась нарада щодо підсумків діяльності морегосподарського комплексу за 2018 рік і планів роботи на 2019 рік.

Участь у нараді також взяли: керівник ДП «Адміністрація морських портів України» Райвіс Вецкаганс, голова Державної служби морського та річкового транспорту України Дмитро Петренко, керівники портів, підприємств та інші представники морської галузі.

На початку наради Міністр інфраструктури України Володимир Омелян наголосив, що морська галузь має повну  підтримку з боку Президента України: «Ми маємо політичну підтримку Президента України Петра Порошенка на успішне завершення морської реформи.  Є підтримка щодо зниження портових тарифів та зборів, і є розуміння, що це має відбуватися шляхом зменшення частки відрахувань до державного бюджету. Зараз готуємо великий пакет пропозицій для того, щоб у цьому році зменшити частку відрахувань, а випадку портів Маріуполя та Бердянська знизити їх до нуля».

Міністр інфраструктури України підкреслив, що питання Азову залишається ключовим на порядку денному. «Два наші азовські порти ми в біді не залишимо. Їм на допомогу будуть скеровані всі ресурси держави. Спільно з Європейською комісією та нашими американськими партнерами ми опрацьовуємо проект фінансової допомоги, щоб якомога швидше покращити інфраструктуру як портів, так і міст. Ми продовжуємо міжнародний тиск на Російську Федерацію, ми забезпечимо вільне судноплавство через Керченську протоку.  Ані Чорне море, ні Азовське не будуть внутрішніми морями Російської Федерації», − наголосив Володимир Омелян.

Очільник Міністерства також відзначив, що морська галузь другий рік поспіль демонструє ріст і важливо забезпечити її подальший розвиток. «Показники по контейнерних перевезеннях є рекордними за останні десять років, вони свідчать, що морегосподарський комплекс та економіка України розвиваються. Морська галузь кожного дня створює додаткову додану вартість для України. 2019-й – виборчий рік. Для галузі важлива стабільність. Інфраструктура не будується під вибори чи одну людину − інфраструктура будується на десятки років. За попередні 5 років зроблено багато. На наступні 5 років Президент України чітко окреслив, що інфраструктура є серед топ-5 пріоритетів держави. Вже 2019 року галузь може дати значний приріст по вантажопотоку, є великі плани АМПУ по інвестуванню. Надзвичайно важливо не втратити ту прозорість, яка була продемонстрована в останні роки. Всі тендери мають відбуватися в системі ProZorro і без жодних зловживань», − підкреслив Міністр інфраструктури України.





Адреса цієї сторінки: http://mtu.gov.ua/news/30716.html
При використанні матеріалів посилання на джерело - обов'язкове