Для людей
з порушенням зору

    Новини    14 Березня 2019, 13:03
Версiя для друку


Ми маємо застосувати протекціоністські заходи, щоб захистити українські порти Азовського регіону, - Юрій Лавренюк

14 Березня 2019, 13:03

Під головуванням заступника Міністра інфраструктури України Юрія Лавренюка відбулась нарада щодо формування залізничних тарифів на перевезення вантажів у напрямку портів Бердянськ, Маріуполь та Херсон.

Участь у нараді взяли Державний секретар Міністерства інфраструктури України Андрій Галущак, представники АТ «Укрзалізниця», Адміністрації морських портів України, ДП «Херсонський морський торговельний порт», ДП «Бердянський морський торговельний порт» та ДП «Маріупольський морський торговельний порт».

Державний секретар Міністерства інфраструктури України Андрій Галущак підкреслив, що пріоритетом Президента України, Уряду, а також РНБО є розвиток портів Азову: «Позиція держави є однозначною – ці порти ми розвиваємо і це є нашою відповіддю на прояви агресії з боку РФ. Сьогодні ми маємо підставити плече цьому регіону і, зокрема портам, для того, щоб вони могли компенсувати свої збитки і були збережені для України».

Юрій Лавренюк зазначив, що через агресивні дії з боку Російської Федерації вантажопотік у портах Маріуполь та Бердянськ значно знизився.

«Так, з метою забезпечення сталої роботи Маріупольського та Бердянського портів було вирішено обговорити можливість щодо надання АТ «Укрзалізниця» додаткової знижки на формування залізничного тарифу на рентабельні вантажі, які ідуть з/до українських портів Азовського басейну. Це дасть додатковий вантажопотік портам та забезпечить їх безперебійну роботу», - зазначив заступник Міністра.

Юрій Лавренюк також зауважив, що через довготривалі затримки суден виник дефіцит флоту і, як наслідок, зростання вартості фрахту суден: «За 2018 рік тільки Бердянським портом втрачено близько 840 тисяч тонн вантажів. Зниження залізничного тарифу на доставку вантажів дозволить нівелювати зростання фрахту у загальному логістичному ланцюгу та дозволить збільшити обсяги вантажоперевалки».

За результатами наради представниками портів Маріуполь, Бердянськ та Херсон спільно з АТ «Укрзалізниця» було розроблено алгоритм щодо надання додаткової знижки на формування тарифів на окремі види вантажів, які прямують до портів Маріуполь, Бердянськ та Херсон, залежно від їх об’єму та собівартості тарифу.



ВСІ Новини