Міністерство інфраструктури України


Будівництво тимчасових споруд на КПВВ «Чонгар» та «Каланчак» завершиться раніше запланованого терміну, - Владислав Криклій

2 Жовтня 2019, 16:12

Будівництво тимчасових споруд на КПВВ «Чонгар» та «Каланчак» завершиться раніше запланованого терміну, також буде зекономлено близько 30-35 % коштів. Про це сьогодні, 2 жовтня 2019 року,  заявив Міністр інфраструктури Владислав Криклій, який перебуває з робочим візитом у Миколаївській та Херсонській областях.

Міністр інфраструктури Владислав Криклій спільно з головою правління АТ «Укрзалізниця» Євгеном Кравцовим та  головою Херсонської ОДА Юрієм Гусєвим проінспектував хід робіт на КПВВ «Чонгар» та «Каланчак».

Владислав Криклій зазначив, що будівництво, про яке говорилось понад 2 роки, стало реальністю в вересні 2019 року: «Терміни, які були поставлені Президентом України Володимиром Зеленським, можна було виконати  тільки надавши функцію замовника цього об’єкту Укрзалізниці. Крім того, що ми швидше, ніж  графіком було передбачено, виконаємо будівництво режимної і сервісних частин, ми ще додатково зекономимо приблизно 30-35 %, оскільки початкові ціни, які були ініційовані та поставлені за тендером, за повідомленням від правоохоронних органів, мали деякі підприємства ознаки фіктивності. Таке рішення нам дозволяє і зекономити гроші, і здійснити все вчасно», - заявив Міністр інфраструктури.

Владислав Криклій підкреслив, що метою облаштування тимчасових споруд на КПВВ є турбота про громадян України: «Тимчасові споруди, які ми створюємо на КПВВ «Чонгар» та «Каланчак» – це, в першу чергу, турбота про громадян. Ми не маємо втрачати з ними комунікацію, навпаки, маємо демонструвати, що Крим – це частина України, ми чекаємо на наших українців і хочемо, щоб вони поверталися. Цей зв’язок ми обов’язково маємо підтримувати і це має бути частина державної політики. Сподіваюсь, вже за місяць або трохи більше ми матимемо можливість зустрітися на цьому самому місці і ви побачите тут зручні тимчасові споруди, які поки що будуть знаходитись на адмінмежі з анексованим Кримом, а коли ми повернемо Крим і він знову стане частиною незалежної України, ці споруди можна буде використовувати за іншим призначенням» - підсумував Міністр. 

Укрзалізниця наприкінці вересня 2019 року розпочала підготовчі роботи на двох контрольних пунктах в’їзду/виїзду (КПВВ) і вже виконала низку організаційних заходів: доставила будівельну техніку, засоби механізації, персонал, облаштувала будівельний майданчик, перенесла споруди, обладнання та мережі, які використовувалися військовослужбовцями державної прикордонної служби (ДПСУ) та митної служби (ДФС), за територію будівельного майданчика. Режим роботи контрольних пунктів в’їзду/виїзду цілодобовий.

На контрольному пункті «Каланчак» вже здійснено монтаж фундаментів адміністративно-службової будівлі, будівель паспортного та митного контролю і поглибленого огляду транспортних засобів, виконано вертикальну гідроізоляцію фундаментів.

Продовжуються роботи з планування будівельного майданчика. На контрольному пункті «Чонгар» влаштовано монолітні фундаменти (плити) будівлі паспортного та митного контролю, котловани та щебеневу основу під фундаменти будівлі поглибленого огляду автотранспорту, навісів, вольєру для службових собак.

Об’єкти будуватимуться із врахуванням потреб маломобільних груп населення та людей з інвалідністю – передбачаються заходи зі створення безбар’єрного середовища (обладнання будівлі пандусами, огородженнями та спеціальним покриттям у визначених нормами місцях).Територія КПВВ огороджується.

Кожний контрольний пункт зводитимуть у дві черги: облаштування режимної та сервісної зон. У ході першої черги будівництва режимна зона матиме смуги в’їзду/виїзду, адміністративно-службову будівлю, яка поділена на три зони приміщень – для ДПСУ, ДФС та СБУ, дві будівлі поглибленого огляду транспортних засобів, приміщення КПП із двома навісами, дві будівлі прикордонного контролю ДФС, паспортного та митного контролів з навісами, санвузли. Також буде облаштовано вольєр для службових собак. Будівництво другої черги – облаштування сервісної зони включає в себе центр надання адмінпослуг, автостанцію, будівлю для відпочинку водіїв. Для життєзабезпечення КПВВ облаштовуватимуться інженерні мережі (водо-, електропостачання, освітлення, водовідведення, каналізація, опалення, зв'язок, телекомунікаційні системи, телебачення, інтернет, охоронна та пожежна сигналізації, відеоспостереження тощо). Будуть обладнані автоматизована дизельна електростанція (резервний дизель-генератор) та артезіанська свердловина. На всій території здійснюватимуться заходи із благоустрою та озеленення. АТ «Укрзалізниця» тісно співпрацює з місцевими органами влади у вирішені організаційних та виробничих питань, що пов’язані із будівництвом об’єктів.





Адреса цієї сторінки: http://mtu.gov.ua/news/31185.html
При використанні матеріалів посилання на джерело - обов'язкове