Для людей
з порушенням зору

    Новини    4 Жовтня 2019, 17:46
Версiя для друку


Програма діяльності Уряду у сфері інфраструктури спрямована на задоволення потреб громадян та бізнесу у безпечному, сучасному та доступному транспорті, - Владислав Криклій

4 Жовтня 2019, 17:46

Сьогодні, 4 жовтня 2019 року, Верховна Рада України схвалила Програму діяльності Кабінету Міністрів України. Міністр інфраструктури Владислав Криклій відзначив, що завдання у сфері інфраструктури спрямовані на задоволення потреб громадян та бізнесу у безпечному, сучасному та доступному транспорті. "Це амбітний, але цілком реальний план дій. Знаю, що отримати результат можна тільки з гідною командою", - підсумував Владислав Криклій. 

Щодо інфраструктури  плани в форматі «ціль» та «показники ефективності»:

Ціль: Українські пасажири та вантажовідправники мають доступ до якісної, безпечної залізниці

-         зростання середньої безпечної швидкості поїздів щонайменше на 10%

-         зменшення кількості аварійних подій та інцидентів на 30%

Ціль: Українці витрачають менше часу на дорогу автомобільним транспортом та мають менші ризики потрапити в ДТП

-         24 000 км доріг відновлено

-         зменшення середніх витрат часу у дорозі для пасажирських і вантажних перевезень на 10%

-         зниження рівня аварійності на 30 %

Ціль: Український пасажир та бізнес має доступ до водного транспорту  

-         зростання перевезень пасажирів водним транспортом не менш ніж у 2 рази (з 19,1 тис. до 38 тис.)

-         зростання обсягів перевезень вантажів: на 10% морем (з 135 млн. т. до 148,5 млн. т.), у 2 рази внутрішніми водними шляхами (з 10 млн. т. до 20 млн. т.)

Ціль: Українці частіше і дешевше користуються авіатранспортом

-         наближення середньої вартості квитка до середньоєвропейських

-         зростання пасажиропотоку на 60% (з 20 млн. до 32 млн. на рік)

-         зростання вантажопотоку на 20% (з 94 тис. т. до 112 тис. т. на рік)

-         збільшення аеромобільності населення на 10% (з 5% до 15%)

Ціль: Українці мають доступ до якісної поштової послуги

-         зростання доступності до об'єктів поштового зв’язку на 20% (з 20 тис. до 24 тис. точок присутності поштових операторів). З фокусом на дрібні та віддалені населені пункти

-         підвищення індексу лояльності клієнтів (NPS) на 30% (з +14% до +44%)



ВСІ Новини