Програма діяльності Уряду у сфері інфраструктури спрямована на задоволення потреб громадян та бізнесу у безпечному, сучасному та доступному транспорті, - Владислав Криклій
Сьогодні, 4 жовтня 2019 року, Верховна Рада України схвалила Програму діяльності Кабінету Міністрів України. Міністр інфраструктури Владислав Криклій відзначив, що завдання у сфері інфраструктури спрямовані на задоволення потреб громадян та бізнесу у безпечному, сучасному та доступному транспорті. "Це амбітний, але цілком реальний план дій. Знаю, що отримати результат можна тільки з гідною командою", - підсумував Владислав Криклій.
Щодо інфраструктури плани в форматі «ціль» та «показники ефективності»:
Ціль: Українські пасажири та вантажовідправники мають доступ до якісної, безпечної залізниці
- зростання середньої безпечної швидкості поїздів щонайменше на 10%
- зменшення кількості аварійних подій та інцидентів на 30%
Ціль: Українці витрачають менше часу на дорогу автомобільним транспортом та мають менші ризики потрапити в ДТП
- 24 000 км доріг відновлено
- зменшення середніх витрат часу у дорозі для пасажирських і вантажних перевезень на 10%
- зниження рівня аварійності на 30 %
Ціль: Український пасажир та бізнес має доступ до водного транспорту
- зростання перевезень пасажирів водним транспортом не менш ніж у 2 рази (з 19,1 тис. до 38 тис.)
- зростання обсягів перевезень вантажів: на 10% морем (з 135 млн. т. до 148,5 млн. т.), у 2 рази внутрішніми водними шляхами (з 10 млн. т. до 20 млн. т.)
Ціль: Українці частіше і дешевше користуються авіатранспортом
- наближення середньої вартості квитка до середньоєвропейських
- зростання пасажиропотоку на 60% (з 20 млн. до 32 млн. на рік)
- зростання вантажопотоку на 20% (з 94 тис. т. до 112 тис. т. на рік)
- збільшення аеромобільності населення на 10% (з 5% до 15%)
Ціль: Українці мають доступ до якісної поштової послуги
- зростання доступності до об'єктів поштового зв’язку на 20% (з 20 тис. до 24 тис. точок присутності поштових операторів). З фокусом на дрібні та віддалені населені пункти
- підвищення індексу лояльності клієнтів (NPS) на 30% (з +14% до +44%)