Міністерство інфраструктури України


Визначено першого учасника експериментального проєкту допуску приватної тяги на колії Укрзалізниці, - Владислав Криклій

27 Серпня 2020, 11:47

ТОВ “Українська локомотивобудівна компанія” стала першим учасником експериментального проєкту щодо допуску приватних локомотивів до роботи окремими маршрутами на залізничних коліях загального користування. У рамках проєкту компанія здійснюватиме курсування приватних локомотивів одразу на 9 визначених дільницях.

Відповідний наказ № 540 від 26 серпня 2020 року “Про визначення переліку учасників експериментального проєкту та дільниць залізничних колій загального користування для здійснення курсування приватних локомотивів” виданий Міністерством інфраструктури України.

“ Ми видали наказ про визначення першого учасника експериментального проєкту щодо допуску суб’єктів приватної тяги. Ним стала Українська локомотивобудівна компанія. Створення конкурентного ринку залізничних перевезень - одне із зобов’язань України відповідно до угоди про Асоціацію з ЄС, у рамках якої передбачається залучення перевізників на залізниці. Наша головна мета – ліквідувати дефіцит тяги та монополію Укрзалізниці, але при цьому зберегти баланс між тим, щоб захистити інтереси УЗ як перевізника і задовольнити інтереси бізнесу як вантажовідправника. Це має бути акуратний і продуманий перехід, адже демонополізуючи ринок ми можемо спричинити завелику конкуренцію на ньому і втратити один із найприбутковіших напрямів УЗ – вантажні перевезення. Щоб не було такого негативного сценарію, політика у цьому питанні має бути максимально зваженою. Тим не менш, ми наважилися і будемо це робити. І я вдячний всім учасникам ринку, хто проявляє зацікавленість та долучається до цього відбору”, - відмітив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

Відтак, перший відібраний учасник – ТОВ “Українська локомотивна компанія” здійснюватиме курсування приватних локомотивів на таких дільницях залізничних колій загального користування за напрямками:

• Стрий – Івано-Франківськ;
• Тернопіль – Шепетівка;
• Шепетівка – Калинівка 1;
• Старокостянтинів 2 – Гречани;
• Старокостянтинів 1 – Гречани;
• Старокостянтинів 2 – Калинівка 1;
• Старокостянтинів 1 – Калинівка 1;
• Гусятин – Ярмолинці – Гречани;
• Кам’янець-Подільський – Гуменці – Балин – Дунаївці – Ярмолинці – Гречани.

Всього Комісія з відбору учасників експериментального проєкту щодо допуску суб'єктів приватної тяги провела 6 засідань, на яких розглянула 23 заявки від 10 приватних компаній. 7 заявників за 15 заявами визнано учасниками експериментального проєкту. Щодо 9 заяв від 3-х компаній прийнято рішення відмовити в участі в експериментальному проєкті на зазначених у заявах дільницях за різними причинами. Зокрема, через неповний пакет документів, знаходження запропонованої дільниці в межах станції, а також через наявність на дільниці руху швидкісних пасажирських поїздів.
Разом з тим, 2 компанії надали пакети документів в рамках другого етапу відбору. До одного з цих учасників були надані суттєві зауваження, а їх документи повернуті на доопрацювання.

Комісія з відбору учасників експериментального проєкту, у свою чергу, продовжуватиме надалі роботу.

Оперативна інформація - на телеграм-каналі https://t.me/vladyslavkryklii.





Адреса цієї сторінки: http://mtu.gov.ua/news/32167.html
При використанні матеріалів посилання на джерело - обов'язкове