Міністерство інфраструктури України


Якщо ви хочете вкласти кошти в будь-який інфраструктурний проєкт, ми готові підтримувати важливі приватні ініціативи, - Владислав Криклій

28 Вересня 2020, 16:32

 Для розбудови сучасної та комфортної інфраструктури для людей Міністерство інфраструктури України спільно з міжнародними партнерами продовжує реалізацію масштабних інфраструктурних проєктів у різних галузях із залученням механізмів державного-приватного партнерства (ДПП) та інвестицій від міжнародних і приватних фінансових організацій.

Цьому була присвячена окрема зустріч Міністра інфраструктури України Владислава Криклія під назвою “Інвестиції мають значення”, яка відбулася сьогодні, 28 вересня, у стінах UNIT.City.

 “Майже 30 років Україна продовжувала лише ремонтувати інфраструктуру, вирішувати локальні транспортні проблеми, залишатися гарним господарником, проте зі збитковими активами. Виявляється всього навсього треба було наважитися відкритися світу та інвестиційним можливостям, які він дає. І не боятися співпраці з міжнародними та приватними фінансовими організаціями. І я радий, що ми не побоялися. Вдячний нашим постійним міжнародним партнерам – Світовому Банку, Європейському банку реконструкції та розвитку, Європейському інвестиційному банку, Міжнародній фінансовій корпорації за підтримку та участь у важливих інвестиційних проєктах України. Ми хочемо продовжувати надалі робити успішні проєкти разом”, - наголосив Владислав Криклій.

У ході свого виступу очільник Міністерства презентував ключові досягнення в реалізації масштабних інвестиційних проєктів в Україні у різних інфраструктурних галузях. Це укладення перших концесійних угод морських портів “Ольвія” та Херсон із загальним обсягом інвестицій близько 134 млн доларів, а також ратифікація фінансових угод між Україною та ЄІБ за проєктами “Транспортний зв'язок в Україні - Фаза І” і “Розвиток транс'європейської транспортної мережі”, що передбачають спрямування 500 млн євро на капремонт автошляху М-05 Київ-Одеса, розгортання ITS для управління та контролю за транспортом, будівництво північної об’їзної дороги Львова і північно-східної ділянки об’їзної навколо Тернополя, а також розв’язок та шляхопроводів у Львівській і Рівненській областях та поблизу Тернополя.

У найближчих планах – реалізація концесійних проєктів залізнично-поромного комплексу та контейнерного термінала в порту Чорноморська, пасажирського комплексу Одеського морського порту, концесія Ізмаїльського порту в рамках проєкту технічної допомоги ЄС, а також електрифікація ділянки Долинська-Миколаїв-Колосівка загальною вартістю 420 млн доларів.

Крім цього, міжнародні консультанти завершили оцінку концесії вокзалів Харкова, Дніпра, Вінниці, Хмельницького, Миколаєва, Чопа та Києва із загальним обсягом інвестицій 3,8 млрд грн.

Відомство також активно працює над модернізацією регіональних аеропортів. “Ми реалізовуємо модель, де держава бере на себе витрати на будівництво злітно-посадкової смуги, а приватний інвестор – зведення терміналу. На таких умовах розпочато будівництво аеропорту у Дніпрі вартістю близько 6 млрд грн. І за цим принципом ми плануємо будувати нове летовище на Закарпатті з орієнтовним обсягом 3-4 млрд грн”, - зазначив Владислав Криклій.

За його словами, Україна досить довго була закритою з точки зору реалізації механізмів державно-приватного партнерства і зараз цей принцип змінився абсолютно. “Ми відкриті і готові дослухатися до інвестицій. Якщо ви хочете вкласти кошти в будь-який інфраструктурний проєкт, не треба чекати наших ініціатив, ми готові підлаштовуватися під інвесторів та підтримувати важливі приватні ініціативи. Держава має дуже швидко на це реагувати, скоординувати свої дії та дії різних міністерств, щоб сприяти заходженню нових інвестицій у країну. Ера гарних господарників завершена, починається ера успішного державно-приватного партнерства. Інвестуємо в Україну!” - підсумував Владислав Криклій.

У ході заходу його організатори – Команда підтримки реформ при Мінінфраструктури презентували інвестиційний атлас, який окреслює найближчі плани відомства щодо впровадження важливих інвестиційних проєктів. “Сьогодні відбулася чергова зустріч Міністра інфраструктури у форматі “держава-to-business”, організована Командою підтримки реформ Міністерства. Цього разу мова йшла про інвестиції в інфраструктуру України. Залучення інвестицій - це топ-тема, яка викликала неабиякий інтерес як з боку великого бізнесу, так і з боку представників влади та експертів. Наша Команда невпинно працює над вдосконаленням нормативно-правової бази, яка дозволить перетворити Україну на привабливий майданчик для інвестицій. Насамперед йдеться про концесійні проєкти морських портів, залізничних вокзалів, аеропортів, у тому числі регіональних, та проєкти державно-приватного партнерства в дорожній галузі, що ґрунтуються на платі за експлуатаційну готовність”, - відмітила директор Команди підтримки реформ Мінінфраструктури Ірина Кошель.

На зустрічі також виступили заступник директора Європейського банку реконструкції та розвитку в Україні Марк Магалецький, регіональний менеджер IFC в Україні, Білорусі та Молдові Джейсон Пеллмар, лідер програм з інфраструктури та сталого розвитку Світового банку в Білорусі, Молдові та Україні Бахер Ель-Хіфнаві, керівниця операційного відділу “Економічне співробітництво, енергетика, інфраструктура та навколишнє середовище” Представництва ЄС в Україні Хлоя Алліо, голова Наглядової ради Адміністрації морських портів України Андрій Гайдуцький, представники Укрзалізниці, Укравтодору та інші представники Команди підтримки реформ при Міністерстві інфраструктури (RST).

Оперативна інформація - на телеграм-каналі https://t.me/vladyslavkryklii.

 





Адреса цієї сторінки: http://mtu.gov.ua/news/32239.html
При використанні матеріалів посилання на джерело - обов'язкове