Перехід від обов’язкового особистого страхування від нещасних випадків на транспорті до страхування відповідальності перевізника за шкоду, заподіяну життю, здоров’ю пасажирів та третіх осіб
Реформа сприятиме підвищенню соціальної захищеності пасажирів внаслідок нещасних випадків на транспорті.
Існуюча на сьогодні система страхування не забезпечує страхування пасажирів автомобільного і електротранспорту на міських маршрутах, внутрішнього водного транспорту внутрішньо міського сполучення і переправ, морського і внутрішнього водного транспорту на прогулянкових лініях, а страхові компанії не зацікавлені вкладати кошти в превентивні заходи із забезпечення безпеки перевезень.
Реформа буде реалізована шляхом прийняття необхідних змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення, Кодексу торговельного мореплавства, законів України «Про страхування», «Про транспорт», «Про залізничний транспорт», «Про автомобільний транспорт», «Про міський електричний транспорт» в частині запровадження норми щодо страхування відповідальності перевізника за шкоду, заподіяну життю, здоров’ю пасажирів та третіх осіб, оскільки це є найбільш дієвим механізмом, який захищає інтереси постраждалих пасажирів та третіх осіб, а також зберігає фінансову спроможність перевізників.
Світовий досвід показує, що система обов’язкового страхування відповідальності перевізника приносить позитивний результат як в плані забезпечення своєчасної компенсації шкоди потерпілим, так і в плані збереження фінансової спроможності перевізників.
Stage #1: Розробка проекту Закону
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Conventions notation:
- - completed
- - in progress
- - planned execution
Stage #2: Погодження проекту Закону із заінтересованими органами
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Conventions notation:
- - completed
- - in progress
- - planned execution
Stage #3: Прийняття проекту Закону
- 1.
- 2.
- 3.
Conventions notation:
- - completed
- - in progress
- - planned execution