Створення конкурентного дорожнього ринку: ліквідація монополії Укравтодору
Укравтодор залишається монополістом ще з часів Радянського Союзу
Демонополізація, роздержавлення та стимулювання конкуренції на ринку дорожніх робіт та послуг з метою підвищення прозорості та ефективності витрачання коштів
Основою метою реформи є перехід до конкурентних ринкових стосунків на ринку дорожніх послуг. Наразі в сфері управління Укравтодору знаходиться ПАТ ДАК “Дороги України”, що є фактично монополістом на ринку експлуатаційного утримання. Також до сфери управління Укравтодору входить ДП Укрдіпродор, що в монопольному режимі надає послуги з проектування дорожніх робіт, ДП ДорІнвест, котрий займається управлінням проектами, що реалізуються на кошти МФО тощо. Всі ці структури повинні бути приватизовані, а замовлення інжинірингових, проектувальних та послуг з утримання доріг відбуватись на ринковій конкурентній основі.
Stage #1: Ліквідація ПАТ ДАК "Автомобільні дороги України" - управлінської компанії, що наразі об'єднує Облавтодори
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Conventions notation:
- - completed
- - in progress
- - planned execution