Внесення змін до наказу Міністерства інфраструктури України «Про внесення змін до наказу Міністерства інфраструктури України від 27 травня 2013 року № 316»

launch date 01.2014
deadline 09.2015
progress
100%
fact

Документ удосконалює чинні норми справляння портових зборів.

Why this reform:

Пропозицію розроблено з метою сприяння розвитку перевезень масових, зокрема, зернових вантажів, внутрішніми водними шляхами флотом під Державним Прапором України.

Description reform:

Завдяки розвитку таких перевезень буде задіяно транспортний потенціал системи внутрішніх водних шляхів; поступово здійсниться перерозподіл суттєвих товарних потоків з автомобільного та залізничного транспорту на більш екологічно чистий водний; буде дано поштовх відновленню замовлень для вітчизняних суднобудівельних та судноремонтних підприємств, здатних виробляти флот для внутрішніх водних перевезень; зменшиться транспортне навантаження і, як наслідок, витрати на відновлення залізничних колій та автошляхів; скоротиться потреба у рухомому складі, пальному, і, як наслідок, знизиться питома вага витрат на логістику у кінцевій вартості одиниці експортно орієнтованих, зокрема, зернових вантажів.
При цьому також враховано таке. Згідно з підпунктом 3.1.18 пункту 3.1 глави 3 Правил плавання і лоцманського проведення суден у північно-західній частині Чорного моря, Бузько-Дніпровсько-лиманському (далі – БДЛК) та Херсонському каналах, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 01.08.2007 № 655, усі морські та річкові буксири, що не виконують буксирування або виконують буксирування караванів, барж, самохідні річкові судна всіх відомств, які мають осадку до 4,0 м, зобов’язані рухатись за бровками каналу вздовж виставленого навігаційного огородження. Відповідно до паспорта БДЛК канал слугує для підходу до Очаківського портопункту, Очаківського морського рибного порту, Дніпро-Бузького порту, порту Ніка-Тера, спеціалізованого порту Октябрьськ, Миколаївського річкового і морського торговельних портів, терміналу НІБУЛОН, Херсонського морського та річкового портів. Траса каналу проходить по Дніпро–Бузькому лиману та річці Південний Буг. Відповідно до розділу 2 паспорту, забровочні глибини дорівнюють від 5,0 до 11,5 м, що допустимо для плавання суден з осадкою з повним вантажем до 4,0 м. Отже, при русі каналом, судна із осадкою до 4,0 м мають відокремлену від інших, більш габаритних суден, траєкторію руху; прямують у тій частині каналу, яка не може бути використана іншим флотом.


The materials:

Stage #1: Зменшення фінансового навантаження на судновласників при перевезенні вантажів внутрішніми водниими шляхами через морські порти, переведення перевезень з наземного на водний

start - deadline 01.2014 – 09.2015
completed task
4 / 4


Scale execution:
  • 1.
  • 2.
  • 3.
  • 4.
Task #1: completed.
Підготовка переліку проблемних питань
Results:
Визначено перелік питань, вирішення яких дозволить збільшити конкурентоздатність внутрішніх водних шляхів
Task #2: completed.
Аналіз та можливість імплементації в українське законодавство
Results:
Проведення Тарифіної Ради з визначених питань, обговорення із портами та іншими учасниками транспортного процесу
Task #3: completed.
Розробка та погодження проекту акта
Results:
Розроблено проект змін до наказу Міністерства інфраструктури України «Про внесення змін до наказу Міністерства інфраструктури України від 27 травня 2013 року № 316»
Task #4: completed.
Прийняття та опублікування
Results:
Прийнято від 24.07.2015 №281 і опубліковано

Conventions notation:

  • - completed
  • - in progress
  • - planned execution