Створення нової організаційно-правової та економічної моделі управління залізничним транспортом
Загальна експлуатаційна довжина мережі, складає понад 22 тис. км.
Метою реформи є створення нової організаційно-правової та економічної моделі управління залізничним транспортом, розвиток конкурентного середовища на ринку залізничних послуг, підвищення ефективності його функціонування, підвищення інвестиційної привабливості, покращення якості залізничних перевезень та підвищення рівня їх безпеки, зменшення розміру транспортної складової у вартості товарів і послуг.
Утворення єдиної державної акціонерної компанії, структурованої за видами діяльності, у володінні якої перебуватимуть об’єкти інфраструктури залізничного транспорту, з поділом функцій регулювання і контролю галузі та господарських функцій між державою та компанією.
Stage #1: Удосконалення нормативно-правової бази, необхідної для реформування залізничного транспорту
- 1.
- 2.
- 3.
Conventions notation:
- - completed
- - in progress
- - planned execution
Stage #2: Розмежування функцій державного і господарського управління на залізничному тарнспорті, які на сьогодні виконуються Державною адміністрацією залізничного транспорту України
- 1.
- 2.
- 3.
ПАТ "Українська залізниця"
Conventions notation:
- - completed
- - in progress
- - planned execution
Stage #3: Оптимізація організаційної структури залізничного транспорту,
у тому числі залучення приватних інвестицій
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
ПАТ "Українська залізниця", за видами діяльності у конкурентному та потенційно конкурентному секторах, зокрема, у сфері пасажирських перевезень
підвищення рівня безпеки перевезень
Conventions notation:
- - completed
- - in progress
- - planned execution