Для людей
з порушенням зору

    Новини    21 Січня 2016, 13:41
Версiя для друку


«Новий Бескидський тунель прискорить доставку вантажів до Європи», – Андрій Пивоварський

21 Січня 2016, 13:41

Про це Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський заявив 21 січня під час урочистостей, присвячених завершенню першого етапу будівництва нового двоколійного Бескидського тунелю на перегоні Бескид-Скотарське у Карпатах. До участі у заході також долучились Віце-прем'єр-міністр - Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Геннадій Зубко, заступник міністра інфраструктури Микола Снітко та в.о. голови правління ПАТ «Українська залізниця» Олександр Завгородній.

Наразі завершено найскладнішу частину робіт – пройдено верхній уступ тунелю. Загалом новий двоколійний тунель замінить існуючий одноколійний, що був побудований у 1886 році. Він має обмеження по швидкості руху 15-40 км/год і лишається єдиним «вузьким» місцем  напрямку Чоп-Львів. Новий тунель проектується під швидкість 60-70 км/год і збільшить пропускну здатність цієї ділянки шляху з 47 до 100 пар поїздів на добу.

Тунель має стратегічне значення, адже є частиною п’ятого транспортного коридору від Італії до України. «Будівництво нового тунелю – це ще один проект, завдяки якому Україна зможе реалізувати свій транзитний потенціал. Сьогодні через Бескид здійснюється 60% обсягів перевезень, які ідуть через західний кордон, в тому числі транзитних. Новий тунель дозволить нам створити конкурентні умови для перевезення вантажів за цим напрямком», – наголосив Міністр.

Новий двоколійний Бескидський тунель – один з наймасштабніших інфраструктурних проектів за часи незалежності України. Загальна вартість будівництва оцінюється майже в 2,2 млрд грн. Проект реалізовується на кредитні кошти, завдяки співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і Європейським інвестиційним банком (ЄІБ). Бюджет першого етапу будівництва склав 39,71 млн доларів США кредитних коштів ЄБРР. Триває підготовка документів для вибірки першого траншу в сумі 5 млн євро із 55 млн євро загальної суми кредиту від ЄІБ.

«Такі інфраструктурні проекти демонструють підприємцям і інвесторам з усього світу, що Україна – надійний і відповідальний партнер, який розуміє потреби бізнесу. Ці ж проекти гарантують, що ми зможемо вчасно відповісти на попит ринку, коли він почне відновлюватися, і забезпечити потужності, які дозволять перевезти ще більші обсяги вантажів», – зазначив Андрій Пивоварський.

У проекті нового тунелю центральне місце віддане питанням безпеки: для руху потягів, навколишнього середовища, пасажирів та обслуговуючого персоналу. Новий тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійним моніторингом внутрішнього стану, засобами пожежної безпеки і системою антикорозійного захисту.

Очікується, що будівельні роботи будуть закінчені у 4 кварталі 2017 року, а перший поїзд поїде новим тунелем у 2 кварталі 2018 року.

 

Довідка

Довжина запроектованого тунелю складає 1764,5 м, глибина закладання становить 781-807 м над рівнем моря. Для спорудження тунелю вибраний новоавстрійський метод проходки (будівництво передбачено як вибуховим, так і прохідницьким методами з використанням випереджуючого екрану). З міркувань безпеки у тунелі передбачено влаштування 3-х з’єднувальних евакуаційних каналів між старим і новим тунелями довжиною 22 м кожен, а також 49 ніш та 12 камер.

 

 



ВСІ Новини