Для людей
з порушенням зору

    Новини    11 Липня 2016, 11:56
Версiя для друку


Ми хочемо максимально лібералізувати наш підхід до тендерів для дорожніх робіт і дозволити іноземним компаніям брати участь у торгах, – Володимир Омелян

11 Липня 2016, 11:56

Ми хочемо максимально лібералізувати наш підхід до тендерів для дорожніх робіт і дозволити іноземним компаніям брати участь у торгах. Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян в інтерв’ю Bloomberg.

За словами Міністра, Україна шукає джерела інвестицій і запросила Світовий Банк допомогти розробити плани щодо поліпшення 170 000 кілометрів автошляхів, з яких 90 відсотків не оновлювалися протягом більш ніж 30 років. Кабінет Міністрів Володимира Гройсмана хоче переконатися, що іноземні компанії не відчувають жодних адміністративних бар'єрів у тендерах по проектах реконструкції, повідомив у інтерв'ю Міністр інфраструктури України Володимир Омелян.

Україна, найбільша в Європі країна за площею після Росії, потребує придатних доріг і залізниць, щоб підтримувати одну з найбільших концентрацій важкої промисловості в регіоні і зберегти свою роль великого експортера зерна у всьому світі через Чорне море. Окрім війни із сепаратистами і взаємних торговельних санкцій з Росією, Кабмін та його західні донори борються зі спадщиною бюрократії та корупції, намагаючись відновити економіку.

"Ми хочемо максимально лібералізувати наш підхід до тендерів для дорожніх робіт і дозволити іноземним компаніям брати участь у торгах", – сказав В. Омелян.

У той час як частина державного бюджету, виділена цього року для дорожніх реконструкцій, складає 19 мільярдів гривень (764 млн доларів США), уряд все ще стикається з "технічними труднощами" у пошуку підрядників і забезпечення необхідної якості, сказав він.

Уряд створює Дорожній фонд, призначений для залучення щонайменше 40 мільярдів гривень щороку для ремонту і будівництва доріг. Акцизні збори на паливо, спеціальні мита і штрафи за такі порушення, як перевищення ліміту ваги, будуть генерувати грошові кошти для фонду, сказав Омелян. Міністерство встановило цілодобові пункти габаритно-вагового контролю у 12 областях цього тижня і націлене на їх поширення на всіх ключових дорогах.

Україна планує запропонувати концесійні проекти і ввести платні шосе, щоб привернути інтерес приватних інвесторів, сказав Міністр. Новий маршрут навколо столиці Києва і той, що зв'язує Київ з портовим містом Одеса на Чорному морі, можуть бути серед найбільш цікавих для інвесторів областей розвитку, сказав він.

Омелян очікує, що Парламент схвалить закон про концесії і що стратегія дорожньої мережі буде підготовлена спільно зі Світовим Банком до кінця року або на початку 2017 року. Європейський Банк Реконструкції та Розвитку надає грошову допомогу Україні для підготовки закону про концесії.



ВСІ Новини