Для людей
з вадами зору

    Новини    30 Серпня 2017, 14:16
Версiя для друку


Ми повинні жорстоко карати тих, хто перевантаженим транспортом руйнує наші дороги, - Володимир Омелян

30 Серпня 2017, 14:16

За пропозицією Міністерства інфраструктури України Кабінет міністрів України схвалив проект постанови про внесення змін до Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.

Міністр інфраструктури Володимир Омелян зазначив, що проектом постанови передбачається суттєва оптимізація процедури контролю, прибереться дублювання функцій Укравтодору та Укртрансбезпеки, а також посилиться контроль за проїздом великовагових та великогабаритних транспортних засобів дорогами загального значення.

"Зокрема, уніфіковано термін габаритно-вагового контролю шляхом виключення визначення деяких видів контролю, які дублюють один одного. Узгоджено процедуру здійснення габаритно-вагового контролю, а також надано водієві, який здійснює міжнародні перевезення вантажів, можливість застосовувати міжнародні сертифікати зважування у разі пред’явлення якого контролюючим органом ваговий контроль транспортного засобу не здійснюватиметься", -наголосив Міністр інфраструктури.

Також, за його словами, на вимогу представників бізнесу врегульовано питання перевезення дорогами загального користування швидкопсувних вантажів, а також тварин у денну пору доби під час підвищення температури повітря вище 28 градусів.

Міністр інфраструктури також звернув увагу на систематичне порушення габаритно-вагових норм окремими компаніями-перевізниками: «Я би просив, якщо можливо, дати окреме доручення щодо перевірки низки компаній, які систематично порушують законодавство України. Зокрема, славнозвісна компанія ФОП Шевченко, незважаючи на її красиву назву, вже неодноразово була помічена у грубому  нехтуванні законодавства України – це і 60, і 70, і 100 тон і більше на українських автошляхах. Вчора вантажний автомобіль був затриманий в Миколаївській області з перевантаженням. Якщо можна дати доручення МВС спільно з Мінінфраструктури,  ДСБТ відпрацювати це питання – по повній перевірити цю та інші компанії, які грубо порушують законодавство».

Володимир Омелян також наголосив, що законопроекти, які посилюють відповідальність за порушення габаритно-вагових норм, розроблено в Міністерстві інфраструктури та внесено до парламенту: «Я би дуже просив, щоб Уряд теж підтримав ті закони, які є вже українському парламенті щодо суворішого контролю за перевантаженнями на українських дорогах. Ми пропонуємо поширити відповідальність з перевізника на власника, відправника та отримувача вантажу, різко підняти штрафи. Ми повинні жорстоко карати тих, хто руйнує наші дороги. В наступному році у нас буде фактично більше 100 мобільних станцій габаритно-вагового контролю і я сподіваюся, що разом з європейськими партнерами ми зможемо збудувати ще 15 стаціонарних автоматизованих станцій. І тут велика подяка як європейським колегам, так  і областям, які акумулюють власні ресурси і закуповують за власний кошт такі ГВК».

«Ми хочемо створити також єдину інформаційну систему Укравтодору і ДСБТ для того, щоб ми мали в режимі он-лайн як дані по трафіку, так і по будь-яких переміщеннях і порушеннях вагового контролю. Окреме питання, і я сподіваюся на підтримку Уряду, ми найближчим часом вносимо зміни у постанову по врегулюванню контролю за перевантаженнями і роботою на станціях ГВК, щоб це були не лише представники інспекції, а й представники місцевих органів влади. Фактично це дасть додатковий контроль, знизить суттєво корупцію, бо я не вірю, що різні органи влади змогли б домовитися між собою щодо питання закривання очей на перевантаження. І, безумовно, стимул. Ми маємо досвід європейських колег, коли штрафи, які збираються, надходять в дорожні фонди і частково йдуть на мотивацію  співробітників Державної служби безпеки на транспорті. Коли людина, окрім зарплати, має чітке розуміння, що вона може втратити роботу або отримати премію за кожен зафіксований перевантажений автомобіль, вона працює зовсім по-іншому. На жаль, ми маємо факти корупції, і вони мають місце по всіх областях. Ми звільняємо цих людей, але наступні знову повертаються до такої практики», - наголосив Міністр інфраструктури України.



ВСІ Новини