Для людей
з вадами зору

    Новини    25 Вересня 2017, 12:30
Версiя для друку


В Міністерстві інфраструктури представлено план реформування ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ»

25 Вересня 2017, 12:30

25 вересня 2017 року під час брифінгу в Міністерстві інфраструктури України було представлено план реформування ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ».

Міністр інфраструктури Володимир Омелян зазначив, що Товариство перебуває в управлінні Міністерства інфраструктури і є важливою складовою залізничного сектору транспортною інфраструктури України: «Основний вид діяльності – перевезення вантажів та супутні до цього послуги. Товариство посідає друге місце після ПАТ «Укрзалізниця» в сегменті транспортування промислових вантажів з часткою близька 10% на ринку. В серпні цього року ми призначили нове керівництво. Опір був страшенний, бо ця структура, як і інші, безжально грабувалися протягом довгого періоду. Зараз правоохоронними органами спільно з НАБУ розслідуються зловживання попередніх років. Але я дуже радий, що ми змогли призначити якісну людину її керівником -  це Руслан Сек».

Руслан Сек представив план реформування ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ», зазначивши, що МППЗТ є державним підприємством, яке здійснює станційне обслуговування на залізничних станціях УЗ, включаючи перевезення вантажів, маневрові роботи та ін, покриває філіями всю Україну, включаючи порти (27 філій працюють в 17 областях на 49 станціях). МППЗТ обслуговує великі українські підприємства в нафтопереробній, хімічній, будівельні галузях, в атомній енергетиці тощо. Загальний обсяг річних перевезень більш 20 млн тонн.

Очільник товариства зупинився на аналізі поточної ситуації та перспективах розвитку: «Компанія буде концентруватися на основні профілі роботи: залізничний рухомий склад і залізнична інфраструктура. Сьогоднішній ринок показує величезну нестачу якісної тяги. Відповідно, будемо приводити в порядок якісні і кількісні показники наших локомотивів. За 100 днів роботи команда встигне запустити проект з модернізації мінімум 30 локомотивів. Зрозуміло, що в цьому році будуть тільки перші результати цього проекту. Але у  2018 му році очікуються кардинальні зміни».

Також, за його словами, буде запропоновано онлайн-білінг. Це програмне забезпечення, абонентська карта (електронний кабінет) для кожного клієнта, з доступом клієнта, можливістю там же зробити заявку на перевезення, здійснити оплату, побачити поточний баланс і статус перевезення. Додатково до заявок будуть прикріплені локомотиви з бригадами, щоб була онлайн інформація про виконання і закриття заявок. Останнє є критичним KPI для вантажного напрямку. Пересування локомотивів буде висвітлюватися на табло в центральному офісі. Програма буде впроваджена за 100 днів нашої роботи. Думаємо, що дане рішення буде ефективним інструментом для мінімізації корупції та поліпшення якості обслуговування для наших клієнтів.

Міністр інфраструктури України наголосив: «Я би дуже хотів, щоб у той час, коли точиться дискусія навколо Укрзалізниц, проводити реформу чи не проводити, а якщо проводити, то як зберегти тіньові потоки, я сподіваюся, що приклад МППЗТ буде як раз тим прикладом, як робити реформу. І що це можливо, можливо швидко, можливо якісно та ефективно для клієнтів компанії».

Що стосується питання підняття тарифів на перевезення Укрзалізницею, Міністр інфраструктури наголосив: «Ми повинні чітко розуміти, що бізнес більше не вірить в декларації. Зокрема, деклараціям з боку Укрзалізниці. Так, на жаль, склалося у зв’язку з тим, що компанія не тримає своє слово. В 2016 році я поклав масу зусиль, щоб підняти вантажний тариф на 15%. Тоді спільно зі мною Укрзалізниця взяла зобов’язання щодо модернізації рухомого складу, локомотивів, щодо оптимізації поставок. Все це було провалено. Укрзалізниця локомотивом української економіки не стала. Те, що зараз відбувається в транспортній галузі із перевезенням продукції, жахає. Я щодня отримаю звернення від усіх компаній: які займаються будівництвом в дорожній галузі щодо поставок гравію, які займаються перевезенням будь-якої іншої продукції на експорт через українські порти, заявки задовольняються у проміжку від 10 до 30%. Фактично, Укрзалізниця стала тромбом для української економіки.  Стільки компаній готові нарощувати обсяги виробництва, і вони просто не можуть це зробити, бо є заручниками існуючої логістики».

«В таких умовах ми повинні мати чіткі гарантії, що Укрзалізниця виконає свої зобов’язання, якщо тариф підвищать. Це вже мають бути не лише гарантії Укрзалізниці, а й Уряду, перед клієнтами компанії, зокрема, пасажирами. Що саме буде змінено, якщо тариф підвищать, яким чином компанія стане прозорою, яким чином буде подолано корупцію. Це виклики, які стоять сьогодні перед нами. Якщо влада хоче бути відповідальною, вона повинна вести прозору дискусію з громадськістю, з бізнесом і з клієнтами УЗ. Я вітаю заяву Прем’єр-міністра, який сказав, що необхідно знайти компроміс в питанні тарифів», - додав очільник Міністерства.

За словами Володимира Омеляна, сьогодні на рахунках Укрзалізниці є достатньо коштів, які не освоєні, питання чому і коли вони будуть повністю використані: «Безумовно, тариф підіймати треба. Безумовно, тариф повинен бути ринковий. Не штучний під окремі компанії чи галузі,  а ринковий. Тоді у нас бути ринкова економіка в усіх сферах».

 



ВСІ Новини