Для людей
з порушенням зору

    Новини    10 Листопада 2018, 14:11
Версiя для друку


Ми суттєво пішли вперед завдяки тому, що маємо єдність і в Парламенті, і в Уряді по інфраструктурних питаннях, - Володимир Омелян

10 Листопада 2018, 14:11

Ми суттєво пішли вперед завдяки тому, що маємо єдність і в Парламенті, і в Уряді по інфраструктурних питаннях. Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час інспектування дорожніх робіт у Житомирській області сьогодні, 10 листопада 2018 року. Разом із очільником Міністерства до Житомирської області прибув лідер партії «Народний Фронт» Арсеній Яценюк.

Міністр інфраструктури Володимир Омелян подякував Арсенію Яценюку, який взяв участь в огляді об’єктів, за підтримку фракції «Народний фронт» у Верховній Раді законодавчих ініціатив Міністерства інфраструктури, зокрема, щодо утворення Дорожнього фонду.

«Ми суттєво пішли вперед завдяки Дорожньому фонду, завдяки тому, що маємо єдність і в Парламенті, і в Уряді по інфраструктурних питаннях, які ми поставили номер один. За цей рік ми інвестували 32,6 мільярди гривень у дорожнє будівництво напряму з Дорожнього фонду. Фактично, по всіх інших джерелах фінансування, - це майже 50 мільярдів гривень – рекордна сума для України. Без підтримки парламентських партій, без підтримки політичної еліти України це було б неможливо», - наголосив Володимир Омелян.

Так, для Житомирської області у Дорожньому фонді передбачено субвенцію на ремонт доріг місцевого значення та комунальної власності в обсязі 617,2 млн грн. Саме завдяки Дорожньому фонду стала можливою реконструкція таких об`єктів, як міст у Радомишлі, які є надважливими для місцевих жителів. Дорога через міст в Радомишлі з’єднує два райони з трасою Київ – Чоп. З моменту будівництва у 1964 р. міст не ремонтувався, а це - 54 роки.

«Ознайомилися з місцем будівництва фактичного нового мосту, бо цей міст був збудований ще у 1964 році й з того часу взагалі не ремонтувався. За 4 місяці ми робимо те, що не робилося десятиріччями. За проектною документацією передбачалося 2 роки. 230 метрів мосту за 20 мільйонів гривень – це наддешева ціна, яку неможливо порівняти з європейськими об’єктами, бо в ЄС це коштує в рази дорожче. Вже в грудні цей міст слугуватиме як мешканцям ОТГ, так і всім мешканцям України, які будуть безпечно, без ризику для свого життя, без ризику для свого транспорту перетинати річку Тетерів», - зазначив Міністр.

Роботи на мосту розпочато у серпні поточного року і будуть завершені у грудні 2018 року. На фінансування робіт з Державного бюджету у 2018 році виділено 20 млн 260 тис гривень.

«Ми будуємо з 2014 року не тільки міжнародні шляхи автосполучення, але й відбудовуємо такий, начебто, невеличкий міст. В рамках країни, хіба можна сказати, що це надважливо? Я вам скажу – це надважливо! Це стосується 25 тисяч людей у цій об’єднаній територіальній громаді. Міст 54 роки не ремонтувався. Ще почекали б рік-два і цей міст завалився і люди не могли б дістатися точки призначення. Тому такі маленькі проекти є вкрай важливі для людей на місцевості. І я тут вітаю Міністра інфраструктури, який реалізує це проект, щоб був включений до переліку ще у 2014 році, за кілька місяців 2018 року», - наголосив лідер партії «Народний фронт» Арсеній Яценюк.

Також Міністр інфраструктури Володимир Омелян разом з лідером партії «Народний фронт» Арсенієм Яценюком оглянули хід робіт з реконструкції ділянки на а/д М-06 Київ – Чоп (обхід м. Житомир), які виконуються в рамках спільного з ЄІБ та ЄБРР проекту «Покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг на під’їздах до м. Київ.

«Я дуже радий, що завдяки нашим об’єднаним зусиллям із Народним Фронтом, іншими партіями, які є в Парламенті, та Уряду ми маємо абсолютно іншу якість реалізації міжнародних проектів. Це найдешевший кредит, який Україна може отримати. Це, фактично, 1-2 відсотки, які виплачуватимуться протягом періоду 10-20 років. За рахунок цього маємо можливість будувати дороги вже сьогодні. Ця дорога – це кільцева довкола Житомира. Абсолютно новий проект – перша бетонна дорога в Україні, яка буде реалізована протягом найближчих двох років», - повідомив Володимир Омелян.
На відкритому міжнародному тендері підрядником було визначено компанію «Sinohydro Corporation Limited» (Китай). Вартість контракту складає 42, 3 млн. євро, роботи розпочато 20 червня 2018 року та планується завершити у червні 2020 року. Основний обсяг будівельних робіт запланований на будівельний сезон 2019 року.
Контрактом передбачено розширення існуючої дороги з цементобетонним покриттям до 4 смуг, будівництво та реконструкція транспортних розв’язок в різних рівнях, реконструкція існуючих шляхопроводів через залізницю та мосту через р. Кам’янка, будівництво пішохідних мостів.
Керівник ДП «Укрдорінвест», яке є замовником робіт на об’єкті, Криворучко Олена відзначила позитивну динаміку у співпраці з міжнародними фінансовими організаціями у реалізації проектів в сфері дорожнього будівництва, завдяки прозорій політиці Міністерства інфраструктури.
 
«Я спостерігаю багато політичних гасел про створення робочих місць, про будівництво доріг, інфраструктури, але за жодним з цих гасел не написано, як це зробити. У червні 2015 року я, як Прем’єр-міністр, вніс на розгляд Парламенту Закон про запровадження Митного експерименту: якщо митниця перевиконує доходи, то ці кошти по різним областям України йшли на будівництво доріг. Петро Порошенко підтримав цю ідею і збільшив кількість областей під експериментом, а Уряд Володимира Гройсмана разом із Володимиром Омеляном реалізовують це. У нас з’явилося перше джерело. Друге джерело – це Дорожній фонд. Він започаткований у 2016 році – акцизний податок з реалізованих нафтопродуктів. У поточному році – це 36 мільярдів, в наступному році – майже 50 мільярдів. І третє джерело – це міжнародні кредити», - зазначив Арсеній Яценюк.
При цьому Володимир Омелян зауважив, що Міністерство інфраструктури є лідером з якості використання міжнародних запозичень: «Міністерство інфраструктури та Укравтодор є лідерами по виборці міжнародних коштів. Якщо традиційно вибірка в Україні коливається в рамках 20-30%, на дорожніх роботах ми вже маємо 50%. І ми йдемо вперед, бо коли ми беремо кредити, ми маємо їх реалізовувати, а не тримати роками на поличках. Ми даємо Україні необхідну якість, бо транспортні коридори – це життя економіки. Без перевезення вантажів економіка розвиватися не може. Якісні дороги – запорука нормального подальшого розвитку підприємництва, економіки та держави загалом».



ВСІ Новини