Для людей
з порушенням зору

    Новини    21 Грудня 2018, 13:39
Версiя для друку


Враховуючи ситуацію, яка склалась з кількістю дозволів Республіки Польща, вирішено ввести обмеження щодо оформлення та видачі таких дозволів у 2019 році, - Юрій Лавренюк

21 Грудня 2018, 13:39

20 грудня 2018 року під головуванням заступника Міністра інфраструктури Юрія Лавренюка відбулось засідання Комісії з розгляду питань, пов’язаних з оформленням, видачою, обліком та аналізом ефективності використання дозволів на поїздку по територіях іноземних держав.

Учасники Комісії обговорили питання введення додаткових обмежень тимчасового характеру на оформлення та видачу дозволів для здійснення міжнародних автомобільних перевезень українським перевізниками у 2019 році, а також визначення додаткових умов для оформлення багаторазових дозволів.

Юрій Лавренюк повідомив, що з 01 січня 2019 року на виконання Порядку оформлення і видачі дозволів на поїздку по територіях іноземних держав при виконанні перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом у міжнародному сполученні, їх обміну та обліку оформлення, видача і облік дозволів будуть здійснюватися з використанням комп'ютерного програмного забезпечення (із застосуванням штрих-коду).

Заступник Міністра наголосив на високому відсотку використання  дозволів на здійснення міжнародних автомобільних перевезень вантажів територіями Австрії, Азербайджану, Бельгії, Білорусії, Грузії, Італії, Казахстану, Латвії, Німеччини, Норвегії, Польщі, Румунії, Угорщини, Узбекистану, Франції, дозволів ОЧЕС та ТРАСЕКА та підкреслив, що квоти дозволів по вищевказаних країнах недостатньо для планомірної роботи українських перевізників до кінця року.

Юрій Лавренюк зазначив, що враховуючи ситуацію, яка склалась з кількістю дозволів Республіки Польща, вирішено ввести обмеження щодо оформлення та видачі таких дозволів у 2019 році та термінів їх повернення: «До кінця 2019 року усі дозволи Республіки Польща  будуть оформлюватись рівними частинами від загальної кількості кожен місяць виключно в 8 ПВД: «Бориспіль», «Вінниця», «Голоби», «Ковель», «Львів», «Хмельницький»,  «Ужгород» та «Коростень».

Окрім того,  профільному Департаменту Міністерства було доручено внести зміни до Порядку  в частині зміни терміну повернення бланку дозволів, особливо тих країн, квоти яких недостатньо для планомірної роботи українських перевізників, а саме скорочення з 90 днів до 30 днів.

Юрій Лавренюк зазначив, що враховуючи необхідність належного забезпечення проїзду автомобільних перевізників територіями країн, дозволи яких мають обмежені річні квоти та зважаючи на недостатній залишок дозволів на 2018 рік вирішено ввести обмеження тимчасового характеру відносно наступних дозволів додаткової квоти на 2019 рік:

- Австрія (усі види) – на завантажені до Австрії автотранспортні засоби (далі - АТЗ);

- Азербайджан (усі види) – на АТЗ, які відповідають екологічним параметрам Євро-3 та вище;

- Бельгія (універсальний) – на АТЗ, які відповідають екологічним параметрам Євро-3 та вище;

- Білорусь (двосторонній) – на завантажені до Білорусі АТЗ, які відповідають екологічним параметрам Євро-2 та вище;

- Білорусь (транзитний) – на завантажені в транзитному сполученні по Білорусі АТЗ, які відповідають екологічним параметрам Євро-2 та вище, та повна маса яких перевищує 10 тон;

- Грузія (багаторазові) – на завантажені до Грузії АТЗ, повна маса яких перевищує 10 тон;

- Італія (універсальний Євро-3, універсальний Євро-5, універсальний Євро-6) – на завантажені до Італії АТЗ;

- Казахстан (транзитний) – на завантажені АТЗ у транзитному сполученні по території Казахстану;

- Латвія (універсальний) - на АТЗ, які відповідають екологічним параметрам Євро-3 та вище та повна маса яких перевищує 10 тон;

- Нідерланди (багаторазові) – на завантажені до Нідерландів АТЗ, повна маса яких перевищує 10 тон;

- Німеччина (універсальний, універсальний S, універсальний U) – на завантажені АТЗ до Німеччини або транзитом по її території;

- Норвегія (універсальний) – на завантажені до Норвегії або транзитом по її території АТЗ, які відповідають екологічним параметрам Євро-3 та вище;

- Польща (усі види) - оформлення та видачу дозволів здійснювати лише на завантажені АТЗ, які відповідають екологічним параметрам Євро-3 та вище, повна маса яких перевищує 10 тон, крім того здійснювати оформлення та видачу лише одного дозволу на транспортний засіб, який здійснює перевезення територією Республіки Польща, навіть за умови зміни виду перевезення під час одного кругорейсу;

- Румунія (універсальний) – на завантажені до Румунії або транзитом по її території АТЗ, які відповідають екологічним параметрам Євро-3 та вище, повна маса яких перевищує 10 тон;

- Румунія (в/з третіх країн) - на завантаженідо Румунії АТЗ, які відповідають екологічним параметрам Євро-3 та вище, повна маса яких перевищує 10 тон;

- Словаччина (двосторонній) - на завантажені до Словаччини АТЗ, які відповідають екологічним параметрам Євро-3 та вище, повна маса яких перевищує 10 тон;

- Узбекистан (в/з третіх країн ДЗ) – на завантажені АТЗ, які відповідають екологічним параметрам Євро-3 та вище, та повна маса яких перевищує 10 тон;

- Франція (універсальний Євро-3) - на АТЗ повна маса яких перевищує 10 тон;

- Франція (багаторазові) – на завантажені до Франції АТЗ, повна маса яких перевищує 10 тон;

- Дозволи ОЧЕС - на завантажені до Румунії або транзитом по її території АТЗ, які відповідають екологічним параметрам Євро - 3 та вище, та повна маса яких перевищує 10 тон;

- Дозволи ТРАСЕКА - на завантажені до Румунії або Туреччини АТЗ, які відповідають екологічним параметрам Євро - 3 та вище, та повна маса яких перевищує 10 тон.

- Угорщина (двосторонній «Євро-3 безпечний») – на завантажені АТЗ у двосторонньому сполученні між Україною та Угорщиною, які відповідають екологічним параметрам «Євро-3 безпечний» та вище, та повна маса яких перевищує 10 тон;

- Угорщина (транзитний «Євро-3 безпечний») – на завантажені у транзитному сполученні по території Угорщини АТЗ, які відповідають екологічним параметрам «Євро-3 безпечний» та вище та повна маса яких перевищує 10 тон.

Окрім того, за результатами засідань Змішаних Комісій з питань міжнародних автомобільних перевезень з Францією та Нідерландами на 2019 рік здійснено обмін багаторазовими дозволами. Комісією було вирішено здійснювати оформлення багаторазових дозволів тим перевізникам, які здійснили найбільшу кількість поїздок їх транспортними засобами  до зазначених країн.



ВСІ Новини