Для людей
з вадами зору

    Новини    31 Січня 2019, 18:49
Версiя для друку


2019 рік має ознаменувати початок реалізації концесійних проектів в портах «Ольвія» і «Херсон», - Володимир Омелян

31 Січня 2019, 18:49

31 січня 2019 року в Міністерстві інфраструктури України відбулась прес-конференція, під час якої Міністр інфраструктури Володимир Омелян представив плани автодорожньої, залізничної, морської та поштової галузей на 2019 рік. У заході також взяли участь: Славомір Новак - керівник Державного агентства автомобільних доріг України «Укравтодор», Євген Кравцов -  голова правління АТ «Укрзалізниця», Райвіс Вецкаганс - керівник ДП «Адміністрація морських портів України», Ігор Смілянський -  генеральний  директор  АТ «Укрпошта».

Коментуючи розвиток портової сфери, Володимир Омелян наголосив: «Вперше в Україні саме в цьому році стартує два пілотні концесійні проекти. І я відверто гордий з того, що це саме в сфері транспорту, в портовій сфері. Отже, 2019 рік – це початок концесії державних морських портів «Ольвія» та «Херсон». В минулому році ми розробили повністю всю документацію, яка відповідає найвищим європейським нормам. Вона готова, і її якість привабила більш ніж 25 міжнародних і українських компаній. Тому, ми сподіваємося, що битва за ці 2 порти буде якісною. За нашими підрахунками, держава повинна отримати в декілька разів більше надходжень, аніж від існуючої нині форми оренди в аналогічних портах. Ці проекти вже визнані обґрунтованими та пройшли узгодження, як в нашому Міністерстві, так і в Міністерстві економіки. І я переконаний, що політична воля для прозорої концесії в державі є, і ми покажемо, як можна працювати з великими іноземними інвесторами. За нашими підрахунками, мінімум 1,8 млрд гривень буде залучено на першому етапі реалізації цих проектів».

Очільник АМПУ Райвіс Вецкаганс заявив, що сума інвестицій бізнесу та АМПУ у 5 проектів, реалізацію яких підприємство планує завершити у 2019 році, складає 16 млрд гривень. Це реконструкція причалів в портах Одеси, Маріуполя та Миколаєва, а також реконструкція підхідного каналу і підходів до причалів в порту «Южний», днопоглиблення в порту «Чорноморськ» та ін.

«Зроблено чимало. В нас росте вантажопотік через морські порти. За два роки ми зекономили платникам податків сотні мільйонів гривень на прозорих тендерних закупівлях. 2019 рік принесе багато перемог для України в морській галузі. Нещодавно я повернувся з переговорів з великими арабськими компаніями, вони зацікавлені інвестувати в Україну, вони розглядають морський порт в Одесі, не тільки як порт, а зручне місце для так званої «марини», де можна буде створити і чудовий громадський простір, всі зручності для круїзних лайнерів і прекрасну прогулянкову і бізнес-зону», - заявив Володимир Омелян.

«Я хотів би наголосити на важливості Азова. Ми не пробачимо росіянам ані окупації Криму, ані війни на Донбасі, ані смертей українців, ані захоплення наших моряків, - ми не простимо жодної копійки за втрачені вантажопотоки Маріуполя і Бердянська. Переконаний, що на додачу до «Азовського пакету» санкцій, які зараз готуються спільно з нашими західними партнерами, ми зможемо отримати допомогу з боку Єврокомісії. Саме цього тижня в Маріуполі і Бердянську перебуває Місія ЄС. Вважаємо, що за рахунок допомоги Європейського Союзу мають бути збудовані автошляхи, які поєднають Маріуполь, Бердянськ з Херсоном, таким чином ми продовжимо і поєднаємо всі наші морські порти з Go Highway і транспортним коридором до ЄС, а також мають бути інвестовані значні кошти в покращення залізничного сполучення на напрямку Маріуполя», - додав очільник Міністерства інфраструктури України.



ВСІ Новини