Внесення змін до наказу Міністерства інфраструктури України «Про внесення змін до наказу Міністерства інфраструктури України від 27 травня 2013 року № 316»

дата старту 01.2014
дедлайн 09.2015
прогрес
100%
факт

Документ удосконалює чинні норми справляння портових зборів.

Навіщо ця реформа:

Пропозицію розроблено з метою сприяння розвитку перевезень масових, зокрема, зернових вантажів, внутрішніми водними шляхами флотом під Державним Прапором України.

Опис реформи:

Завдяки розвитку таких перевезень буде задіяно транспортний потенціал системи внутрішніх водних шляхів; поступово здійсниться перерозподіл суттєвих товарних потоків з автомобільного та залізничного транспорту на більш екологічно чистий водний; буде дано поштовх відновленню замовлень для вітчизняних суднобудівельних та судноремонтних підприємств, здатних виробляти флот для внутрішніх водних перевезень; зменшиться транспортне навантаження і, як наслідок, витрати на відновлення залізничних колій та автошляхів; скоротиться потреба у рухомому складі, пальному, і, як наслідок, знизиться питома вага витрат на логістику у кінцевій вартості одиниці експортно орієнтованих, зокрема, зернових вантажів.
При цьому також враховано таке. Згідно з підпунктом 3.1.18 пункту 3.1 глави 3 Правил плавання і лоцманського проведення суден у північно-західній частині Чорного моря, Бузько-Дніпровсько-лиманському (далі – БДЛК) та Херсонському каналах, затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 01.08.2007 № 655, усі морські та річкові буксири, що не виконують буксирування або виконують буксирування караванів, барж, самохідні річкові судна всіх відомств, які мають осадку до 4,0 м, зобов’язані рухатись за бровками каналу вздовж виставленого навігаційного огородження. Відповідно до паспорта БДЛК канал слугує для підходу до Очаківського портопункту, Очаківського морського рибного порту, Дніпро-Бузького порту, порту Ніка-Тера, спеціалізованого порту Октябрьськ, Миколаївського річкового і морського торговельних портів, терміналу НІБУЛОН, Херсонського морського та річкового портів. Траса каналу проходить по Дніпро–Бузькому лиману та річці Південний Буг. Відповідно до розділу 2 паспорту, забровочні глибини дорівнюють від 5,0 до 11,5 м, що допустимо для плавання суден з осадкою з повним вантажем до 4,0 м. Отже, при русі каналом, судна із осадкою до 4,0 м мають відокремлену від інших, більш габаритних суден, траєкторію руху; прямують у тій частині каналу, яка не може бути використана іншим флотом.


Матерiали:

Етап #1: Зменшення фінансового навантаження на судновласників при перевезенні вантажів внутрішніми водниими шляхами через морські порти, переведення перевезень з наземного на водний

старт - дедлайн 01.2014 – 09.2015
виконано задач
4 / 4


Шкала виконання:
  • 1.
  • 2.
  • 3.
  • 4.
Задача #1: виконано.
Підготовка переліку проблемних питань
Результати:
Визначено перелік питань, вирішення яких дозволить збільшити конкурентоздатність внутрішніх водних шляхів
Задача #2: виконано.
Аналіз та можливість імплементації в українське законодавство
Результати:
Проведення Тарифіної Ради з визначених питань, обговорення із портами та іншими учасниками транспортного процесу
Задача #3: виконано.
Розробка та погодження проекту акта
Результати:
Розроблено проект змін до наказу Міністерства інфраструктури України «Про внесення змін до наказу Міністерства інфраструктури України від 27 травня 2013 року № 316»
Задача #4: виконано.
Прийняття та опублікування
Результати:
Прийнято від 24.07.2015 №281 і опубліковано

Умовні позначення:

  • - виконано
  • - в процесі виконання
  • - планується виконання

Підсумки

дата старту 01.2014
дедлайн 09.2015
прогрес
100%