Система управління кадрами ПАТ «Українська залізниця»

дата старту 10.2015
дедлайн 12.2017
прогрес
0%
факт

Чисельність працівників — 308 684 особи (станом на 01.01.2015).

Навіщо ця реформа:

Забезпечення балансу процесів оновлення і збереження якісного складу персоналу, створення кваліфікованого і високопродуктивного згуртованого колективу, відповідно до потреб ПАТ «Українська залізниця», вимог чинного законодавства та стану ринку праці. Введення залежності оплати праці від конкретних результатів роботи кожного працівника та їх вплив на фінансовий результат компанії

Опис реформи:

Реформа базується на 4 пріоритетних стратегічних фокусах майбутнього ПАТ «Українська залізниця»:
1. Зниження рівня корупції;
2. Операційна ефективність;
3. Клієнтоорієнтованість;
4. Інвестиційна привабливість
В ході реформування планується запровадити нові стандарти і механізми кадрової роботи та прийняття управлінських рішень в кадровій сфері. Дані дії необхідні для забезпечення:
• Ефективної процедури відбору та найму персоналу
• Процедури перевірки та відповідності репутаційної складової працівника
• Колегіального прийняття рішення щодо прийому на роботу, стандартизація відбору
• Функціонування системи управління за ключовими показниками (KPI’s система)
• Впровадження найкращих практик у всі бізнес-процеси
• Ефективності організаційної структури
• Високих стандартів роботи з клієнтами, контрагентами та партнерами ПАТ «Українська залізниця»
• Підтримки високої залученості співробітників в роботу з клієнтами
• Якісної співпраці з «внутрішнім» клієнтом як проекції ефективної роботи із «зовнішнім» клієнтом
• Конкурентної системи винагород і мотивації
• Швидкої реакції персоналу на зміни (гнучкість та відповідність вимогам ринку). Основні принципи даної реформи:
1. Управління персоналом в рамках загальнокорпоративних стандартів з урахуванням галузевої і регіональної специфіки, особливостей фінансово-економічного становища підприємств, їх місця в загальному виробничо-комерційному процесі
2. Соціально-відповідальний характер діяльності ПАТ «Українська залізниця», як основа для прийняття всіх рішень
3. Дотримання законодавства у всіх регіонах присутності ПАТ «Українська залізниця»
4. Облік соціальних наслідків, розвиток соціальних технологій впровадження нововведень. Планування змін з урахуванням аналізу процесів у соціально-трудовій сфері і забезпечення відповідного запасу часу для реалізації необхідних заходів
5. Прийняття рішень в галузі управління персоналом з урахуванням:
a. Поточної ситуації та прогнозів розвитку ПАТ «Українська залізниця», а також реалізації планів виробничої, комерційної та інвестиційної діяльності ПАТ «Українська залізниця»
б. Моніторингу соціально-трудових процесів у ПАТ «Українська залізниця» в регіонах розташування її підприємств.

дізнатись про впровадження

Етап #1: Розробка базових показників та стандартів

старт - дедлайн 10.2015 – 12.2017
виконано задач
0 / 5


Шкала виконання:
  • 1.
  • 2.
  • 3.
  • 4.
  • 5.
Задача #1: планується виконання:
Розробка комплексних заходів з профілактики та оздоровлення працівників
Результати:
Зниження показників захворюваності працівників з тимчасовою втратою працездатності
Задача #2: планується виконання:
Мінімум 3 претенденти на керівні посади
Результати:
Прозорий та виважений відбір більш висококваліфікованих та досвідчених керівників, спрямованих на забезпечення стратегічних задач компанії
Задача #3: планується виконання:
Розробка стандартів відбору на керівні посади
Результати:
Підбір керівників, які будуть забезпечувати виконання стратегічних цілей підприємства
Задача #4: планується виконання:
Перегляд отиманого результату вартості праці на обсяги роботи (т*км)
Результати:
Фінансово обґрунтована вартість праці на обсяги роботи (т*км)
Задача #5: планується виконання:
Зниження середнього віку працівників до 37-40 років
Результати:
Загальне "омолодження" колективу компанії (збільшення відсотку молодого покоління працівників)

Умовні позначення:

  • - виконано
  • - в процесі виконання
  • - планується виконання

Етап #2: Введення в роботу розроблених стандартів та показників

старт - дедлайн 04.2015 – 12.2017
виконано задач
0 / 11


Шкала виконання:
  • 1.
  • 2.
  • 3.
  • 4.
  • 5.
  • 6.
  • 7.
  • 8.
  • 9.
  • 10.
  • 11.
Задача #1: в процесі виконання:
Зниження показника захворюваності персоналу
Результати:
Економічний ефект від зменшення витрат підприємства на сплату перших 5 днів перебування працівника на листку непрацездатності, зменшення витрат на оплату роботи працівників, які заміщають відсутнього робітника
Задача #2: планується виконання:
Зниження рівня виробничого травматизму
Результати:
Збереження здоров'я, життя, працездатності у процесі трудової діяльності, спрямування коштів на оздоровлення та профілактику, удосконалення системи охорони праці
Задача #3: планується виконання:
Підвищення престижу профілактичного оздоровлення працівників
Результати:
Заохочення працівника до ведення здорового способу життя, особистого піклування про своє здоров'я
Задача #4: в процесі виконання:
Створення програми супроводу професійного зростання працівників
Результати:
Утримання персоналу з високою кваліфікацією, рівнем знань, вмінь, клієнтоорієнтованих, націлених на результат та якість
Задача #5: планується виконання:
Розробка системи адаптації нових працівників та системи зворотного зв’язку
Результати:
Задоволеність працівників у реалізації своєї професійної діяльності, що забезпечить закріплення кадрів
Задача #6: в процесі виконання:
Налагодження роботи з пошуку персоналу, використовуючи внутрішні та зовнішні джерела
Результати:
Залучення (утримання) кваліфікованих працівників до роботи в галузі
Задача #7: в процесі виконання:
Перезавантаження співпраці з галузевими навчальними закладами
Результати:
Отримання підготовлених під потреби галузі працівників, використовуючи новітні підходи до навчання
Задача #8: планується виконання:
Розробка соціального пакету за принципом адресності
Результати:
Підвищення мотивації персоналу на досягнення якісного результату та позитивний соціальний імідж компанії
Задача #9: планується виконання:
Стандартизація умов праці на робочих місцях
Результати:
Забезпечення на робочих місцях гідних та безпечних умов праці та підвищення задоволеності працівників, а також налагодження процесу взаємозамінності працівників
Задача #10: планується виконання:
Підвищення відсотку працівників, які володіють 2 та більше суміжними професіям
Результати:
Отримання універсальних працівників, які швидко адаптуються до змін
Задача #11: в процесі виконання:
Впровадження оплати праці за показниками продуктивності та цінності роботи працівника
Результати:
Мотивація персоналу на виконання запланованих показників та досягнення результатів вище середнього рівня

Умовні позначення:

  • - виконано
  • - в процесі виконання
  • - планується виконання

Етап #3: Оцінка результатів попередніх етапів та внесення змін

старт - дедлайн 08.2015 – 12.2017
виконано задач
0 / 1


Шкала виконання:
  • 1.
Задача #1: планується виконання:
Виявлення "вузьких" місць в поставлених та реалізованих завданнях
Результати:
Отримання більш результативної системи управління персоналом галузі

Умовні позначення:

  • - виконано
  • - в процесі виконання
  • - планується виконання

Підсумки

дата старту 10.2015
дедлайн 12.2017