Нова система управління: децентралізація та розділення критичних повноважень
Шкода дорозі зростає експоненційно, в залежності від ваги вантажівки
Дана реформа дозволить розмежувати критичні повноваження, а саме: відокремити функцію “контролю та аудиту якості” від функцій “замовника” та “виконавця” робіт, що забезпечить незалежність та неупередженість при прийманні робіт.
Також з метою виконання Коаліційної Угоди та в контексті масштабної децентралізації в країні потрібно ліквідувати монопольне положення Укравтодору на ринку (в особі його дочірньої компанії ПАТ ДАК “Дороги України”), шляхом передачі доріг місцевого значення, відповідне фінансування та експлуатаційні потужності (Облавтодори) у власність місцевим органам влади.
Це значно підвищить ефективніть та гнучкість системи управління дорожнім господарством країни, дозволить громадянам реалізувати свої повноваження місцевого самоврядування, впливаючи на стратегію розвитку дорожньої мережі на місцях.
Етап #1: Передача автомобільних доріг загального користування місцевого значення до сфери управління місцевих органів влади (Законопроект 0954)
- 1.
- 2.
- 3.
Умовні позначення:
- - виконано
- - в процесі виконання
- - планується виконання
Етап #2: Ліквідація ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" - управлінської компанії, що наразі об'єднує Облавтодори
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Умовні позначення:
- - виконано
- - в процесі виконання
- - планується виконання
Етап #3: Організаційне вдосконалення системи управління автомобільними дорогами державного значення
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
Обов'язкове делегування замовником контролю якості та технічного нагляду незалежним інженерним експертам.
Умовні позначення:
- - виконано
- - в процесі виконання
- - планується виконання
Етап #4: Вдосконалення методологій системи управління станом автомобільних доріг державного значення
- 1.
- 2.
- 3.
Умовні позначення:
- - виконано
- - в процесі виконання
- - планується виконання