Гаряча телефонна лінія
Гаряча телефонна лінія
Міністерства інфраструктури України
Відповідно до статті 5 Закону України "Про звернення громадян", доручень Кабінету Міністрів від 10.08.2015 № 31620/2/1-15 та від 19.10.2017 № 8994/0/2-17, з метою сприяння забезпеченню координації дій державних органів з питань захисту прав інвесторів, посилення протидії незаконному поглинанню та захопленню підприємств, порушення земельного законодавства та з метою реагування на звернення громадян в Міністерстві інфраструктури України працює телефонна «гаряча лінія» з обов’язковим оформленням карток реєстрації звернень громадян.
Перелік структурних підрозділів, які працюють у режимі повного робочого дня з 08:00 до 17:00, обідня перерва з 12:00 до 12:45 (У передсв'яткові дні робочий час скорочується на одну годину)
Сектор запобігання корупції
Якщо Вам стали відомі факти порушення норм антикорупційного законодавства в Міністерстві інфраструктури України, або в підприємствах, установах чи організаціях, що належать до сфери управління МІУ, а саме:
- отримання посадовцем неправомірної вигоди (хабар, подарунок, якісь преференції тощо),
- використання посадовцем будь-якого державного чи комунального майна, або коштів в приватних інтересах,
- конфлікт інтересів,
- порушення обмеження спільної роботи близьких осіб,
- недотримання обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності,
- порушення правил етичної поведінки,
- неподання, або подання неправдивої декларації особою, яка зобов’язана декларувати свої доходи і видатки,
- надання керівництвом незаконних доручень,
Або будь-які інші неправомірні діяння в антикорупційній сфері, Ви маєте змогу повідомити на «гарячу лінію» за телефоном: (044) 351-48-00 або на адресу: stopcor@mtu.gov.ua
Відділ діловодства , роботи зі зверненними громадян та доступу до публічної інформації
Реалізація закону України "Про звернення громадян", закону України "Про доступ до публічної інформації", що регламентують реалізацію громадянами, свого конституційного права на звернення та отримання публічної інформації.
Здійснення реєстрації та своєчасне і якісне опрацювання звернень громадян та запитів на публічну інформацію, які надходять до Міністерства, внесення документів та резолюцій на звернення та запити на публічну інформацію в автоматизовану систему обліку.
Організовує своєчасний і якісний розгляд звернень громадян, розробляє за результатами аналізу даної роботи рішення, які виносяться на розгляд керівництва.
Кожен громадянин може залишити своє звернення або отримати інформацію щодо зазначених питань на «гарячу лінію» за телефоном: (044) 351-40-35 або на адресу: miy@mtu.gov.ua