Для людей
з порушенням зору

    Новини    15 Лютого 2018, 13:57
Версiя для друку


Ми запроваджуємо он-лайн систему видачі дозволів на міжнародні перевезення вантажним транспортом та електронний реєстр автобусних маршрутів, - Володимир Омелян

15 Лютого 2018, 13:57

Дерегуляція і спрощення умов для автобусних перевізників, запровадження прозорих ринкових механізмів та електронних сервісів там, де завжди панувало беззаконня і корупція - наші кроки, які мають створити нову якість послуги для споживача, і нову реальність для бізнесу, - зазначив Міністр інфраструктури Володимир Омелян сьогодні, під час  спільного брифінгу з керівником  Укравтодору Славоміром Новаком та директором Департаменту стратегічного розвитку дорожнього ринку та автомобільних перевезень Мінінфраструктури Віктором Сасіним.

Володимир Омелян наголосив: «Надважливо, щоб рекордне фінансування на відновлення українських шляхів, яке становить близько 50 млрд. грн у цьому році, було витрачено прозоро, без корупції, з грамотним підходом. Ми сподіваємося, що всі системи які ми включили: контроль якості CoST і FIDIC, прозоре звітування спрацює і Україна отримає нову якість доріг. Для нас є принциповим питанням, щоб гроші, які будуть спрямовані державою в воєнний час, час агресії Російської Федерації  проти України, витрачалися повною мірою на наші дорожні магістралі, а не лежали на рахунках місцевих банків.  Про це ми будемо спілкуватися найближчим часом з керівниками областей, районів і сіл. Ми наголошуємо на тому, що якщо будемо бачити, що гроші не використовуються, будемо ініціювати перед Верховною Радою повернення цих грошей до Дорожнього Фонду після спливу дворічного терміну на їх використання».

Керівник Укравтодору Славомір Новак відзначив позитивну динаміку підготовчого етапу масштабного відновлення українських доріг у 2018 році – наявність необхідної проектної документації, проведення тендерів, що дозволить з березня почати роботи безпосередньо на дорогах. 

Міністр інфраструктури Володимир Омелян також підкреслив важливість застосування новітніх технологій будівництва, зокрема, бетонних доріг: «Питання бетонних доріг гостро стояло цього тижня під час наради з Прем’єр-Міністром, і під час нашої зустрічі з американськими колегами. Я вірю, що в березні ми приймемо остаточне рішення щодо застосування всіх норм і стандартів які є притаманними в Європейському Союзі, США, щоб ми йшли перевіреними технологіями, сучасними варіантами вирішення тих проблем, які ми маємо у дорожньому будівництві».  

Володимир Омелян  анонсував  переведення в ІТ-сферу низки послуг, які традиційно   ускладнювали економічні взаємовідносини між державою і бізнесом: «Двосторонні дозволи на міжнародні перевезення вантажним автомобільним транспортом завжди були предметом скарг, корупції, перепродажу на чорному ринку. В першому півріччі цього року розпочне роботу он-лайн система видачі таких дозволів. Кожен дозвіл буде мати захищений QR-код. Ми зможемо відстежувати його в режимі он-лайн: де він, чи перетнув він кордон, що з ним робиться. Ми також запустили в тестовому варіанті електронний реєстр маршрутів. Це допоможе планувати логістику в середині країни і ввести єдиний квиток для автобуса-залізниці-літака, а також дозволить перевізнику відстежувати рух його транспорту, робити свій бізнес-план подальшої роботи. Ми вводимо електронний кабінет, який дасть можливість в онлайн режимі підтвердити ліцензію чи маршрут будь-якого перевізника в рамках України. В електронному кабінеті у кожного перевізника буде функціонувати і система електронних штрафів. Чому це важливо? Не лише перевізник буде розуміти за що  його оштрафували, а і будь-який інспектор транспортної інспекції, вирішивши оштрафувати перевізника, заходить в його електронний кабінет і будь-які маніпуляції будуть не можливі. Ці всі речі ми робимо на блокчейні».

Директор Департаменту стратегічного розвитку дорожнього ринку та автомобільних перевезень Мінінфраструктури Віктор Сасін докладно розповів про новації дерегуляції умов для автобусних перевізників: запровадження конкурсу на міжобласні автобусні маршрути за заявницьким принципом; вимоги щодо обов’язкової наявності на міських і приміських маршрутах автобусів пристосованих для перевезення людей з інвалідністю; переваги на конкурсі  для перевізників, які пропонує низькопольні автобуси, електробуси, автобуси з більшою категорією екологічності (Євро 3-Євро 6) тощо.



ВСІ Новини