В 2019 році залізничне сполучення до країн ЄС буде розширено, - Володимир Омелян
31 січня 2019 року в Міністерстві інфраструктури України відбулась прес-конференція, під час якої Міністр інфраструктури Володимир Омелян представив плани автодорожньої, залізничної, морської та поштової галузей на 2019 рік. У заході також взяли участь: Славомір Новак - керівник Державного агентства автомобільних доріг України «Укравтодор», Євген Кравцов - голова правління АТ «Укрзалізниця», Райвіс Вецкаганс - керівник ДП «Адміністрація морських портів України», Ігор Смілянський - генеральний директор АТ «Укрпошта».
Коментуючи перспективи розвитку залізничної галузі в Україні, Володимир Омелян наголосив: «Минулого року Укрзалізниця нарешті розпочала свою реформу. І я з радістю відзначаю хороші, позитивні зміни, які відбуваються як в корпоративному управлінні, так і в наведенні ладу в сфері закупівель, покращенні пасажирського, вантажного сполучення. З таких позитивних речей я хотів би відзначити нашу спільну програму за ініціативи Президента України щодо покращення сполучення з Маріуполем. Також ми плануємо запровадити потяги сполученням Київ-Берлін та Мукачеве-Кошице вже цього року. Ми продовжуємо свою політику розширення транспортного сполучення з ЄС».
Міністр інфраструктури України також позитивно відзначив реєстрацію у Верховній Раді України нового проекту Закону «Про залізничний транспорт України» № 9512: «Це – вимога часу, бізнесу і мільйонів користувачів Укрзалізниці».
Під час брифінгу очільник Укрзалізниці Євген Кравцов заявив, що розроблено Стратегію розвитку АТ «УкрзалізницЯ» до 2023 року і передав документ Міністру.
«Зроблено чимало. З ключових речей, до яких ми прагнемо, – об’єднати зусилля і відпрацювати рішення на рівні Уряду і Парламенту, щоб забезпечити гарантоване фінансування з державного бюджету України на наступний рік на ключові проекти Укрзалізниці. Ми повинні сконцентрувати свої зусилля на сполучення України з ЄС євроколією. Наше бачення, що це має бути Львів - Київ – Одеса. Це те, з чого почнеться швидкісний пасажирський і контейнерний рух, і що дасть можливість бізнесу і звичайним клієнтам Укрзалізниці користуватися перевагами сучасного транспорту», - наголосив Володимир Омелян.
Також він додав, що Укрзалізниця разом із КМДА має опрацювати питання приміського сполучення та розвитку вокзалу Києва: «Спільно з мером Києва ми домовилась в рамках робочої групи опрацювати не лише питання приміського сполучення, але і питання розвитку громадського простору навколо центрального київського вокзалу. Ми переконані, що це може бути візитівкою міста і ми переконані, що за рахунок цього ми створимо ще один діловий або транспортний центр української столиці. Ця робота вже розпочалася і я сподіваюсь, що через декілька тижнів ми зможемо презентувати її результати для громадськості. Ми також не виключаємо, що центральний київський вокзал буде одним із перших пілотів по концесії».
Євген Кравцов зазначив, що одним із ключових питань, над якими працює Укрзалізниця, є питання тарифної політики, зокрема, запровадження механізму автоматичної індексації тарифів на вантажні перевезення на рівні ІЦВ, зближення тарифних класів та уніфікація тарифу на порожній пробіг: «Це дозволить збільшити обсяг перевезеної продукції на 5 млн тонн, збільшити обсяг ремонту рухомого складу та інфраструктури, виконати план капітальних інвестицій на суму 24,5 млрд грн.».
За словами Євгена Кравцова, протягом наступних 10 років Укрзалізниця вимагає 480 нових електровозів і знаходиться у пошуках стратегічного партнера для реалізації цього проекту: «Локалізація виробництва має складати до 50%, 2019 року буде проведено відбір компанії-партнера».
Також він наголосив, що поточного року буде придбано 46 нових пасажирських вагони, 64 буде відновлено, буде придбано 3 нових приміських поїзди та 24 відновлено. Також буде розпочато роботи з електрифікації дільниць Долинська-Миколаїв-Колосівка та Ковель-Ізов.
ВСІ Новини