Для людей
з порушенням зору

    Новини    13 Грудня 2019, 14:21
Версiя для друку


Для дотримання принципу економічної конкуренції та на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету ми скасуємо диспаритетні умови у наказі № 415 від 4 червня 2019 року, - Владислав Криклій

13 Грудня 2019, 14:21

Міністр інфраструктури Владислав Криклій, коментуючи рішення Антимонопольного комітету щодо наказу міністерства № 415 від 4 червня 2019 року, заявив: «З метою дотримання принципу економічної конкуренції та на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету, Мінінфраструктури підготує відповідні зміни до наказу від 04.06.2019 № 415 та усуне диспаритетні умови, встановлені наказом. Ми працюємо над збалансуванням інтересів держави та користувачів повітряного простору, застосовуючи принципи ІКАО та Євроконтроля», - зазначив Міністр.

«Украерорух отримав від Мінінфраструктури доручення щодо оптимізації витрат підприємства на 2020 рік та внесення відповідних змін до фінансового плану підприємства з метою максимального врахування інтересів користувачів повітряного простору», - зазначив керівник Украероруху Андрій Ярмак.

«Ми працюємо над створенням стимулів для розвитку ринку авіаційних перевезень разом з народними депутатами і я вдячний голові Комітету ВРУ з питань транспорту та інфраструктури Юрію Кісєлю та народним депутатам за конструктивну позицію щодо законопроєктів № 2425 та № 2424» - заявив Владислав Криклій.

12 грудня 2019 року Антимонопольним комітетом розглянуто справу щодо Мінінфраструктури в частині встановлення ставок плати за аеронавігаційне обслуговування на підході та в районі аеродрому у розмірі: 210,0 євро для міжнародного аеропорту «Бориспіль» та 411,0 євро для всіх інших аеропортів країни (наказ Мінінфраструктури від 04.06.2019 № 415 «Про встановлення Ставок плати за послуги з аеронавігаційного обслуговування повітряних суден у повітряному просторі України» зареєстрований Мінюстом 10.07.2019 за № 761/33732).

Антимонопольним комітетом України зроблено висновок, що наказом від 04.06.2019 № 415 встановлено для одного аеропорту вдвічі меншу ставку чим для всіх інших аеропортів країни, тим самим містяться ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, у вигляді антиконкурентних дій, які полягають у наданні окремим суб’єктам господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що може призвести до обмеження конкуренції. За результатами розгляду рекомендовано Мінінфраструктури внести зміни до наказу від 04.06.2019 № 415, усунувши дискримінаційні умови щодо надання окремим суб’єктам господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів.



ВСІ Новини